کیوان امجدیان :

وقتی که قدرت فیلمنامه بر بازی بازیگران چیره می شود!

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۷
وقتی که قدرت فیلمنامه بر بازی بازیگران چیره می شود!
سریال "خانه ی امن" این روزها از شبکه 1 سیما پخش می شود و مورد توجه عامه ی مردم قرار گرفته است به همین بهانه با کیوان امجدیان منتقد سینما و تلویزیون درباره ی کم و کیف این سریال گفت و گو کردیم.

کیوان امجدیان منتقد سینما و تلویزیون در خصوص سریال خانه امن به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: ساختار سریال خانه امن خوب است و تقریبا این شکل از ساختار کمتر وجود داشته که به لحاظ صحنه های اکشن یا درام این سریال خوب  از آب درآمده و مخاطب را کاملا به خود جذب کرده است.

او در ادامه افزود: در قسمت هایی از این سریال نقطه ضعف در میزان حرکت بازیگر کمتر یا بیشتر از حد معمول دیده می شود ولی این فیلم به قدری خوش ساخته است که این ایراد خیلی به چشم نمیاید البته قصه و داستان هم کاملا جذاب است و باعث می شود مخاطب به سمت این فیلم کشیده شود جدا از این صحنه پردازی های درستی هم دارد.

امجدیان ادامه داد: به نظر من در برخی از قسمت های سریال، حمیدرضا پگاه آن طور که باید حس نمی گیرد و برخی های دیگر هم کمتر از میزانی که انتظار می رود آن نقش و حس را بروز می دهند اما در نتیجه همکاری به شدت خوب است و قصه هم مناسب است.

او درپایان خاطر نشان کرد: این سریال نکات مثبتی دارد که یکی از آن ها اوج و فرود مناسب و درام قوی کار است که تقریبا همه کا را نگاه می کنند چرا که سعی شده ساختار به سمت استاندارد و بین المللی نزدیک تر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز