«ما ایرانی ها» همدل با سربازان وطن

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۷
«ما ایرانی ها» همدل با سربازان وطن
برنامه «ما ایرانی ها» با دعوت از یک راننده تاکسی از همدلی با سربازان وطن می گوید.

به گزارش برنا، برنامه  «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب  یک شنبه 9 آذر ماه ساعت ۲۲ میزبان " عباس فیض آسا  "  یک راننده تاکسی است  که  از فعالیت و تلاش های نیکو کارانه خود  در برای  همدلی و همراهی  با سربازانی که از خانه و زندگی خود دور هستند در این برنامه صحبت می کند. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما،

"عباس فیض آسا  " راننده تاکسی که بیست سال است که تاکسی دار شده و از روزی که تاکسی خریده است و هر سر بازی را که کنار خیابان می بیند رایگان به مقصدش می رساند . می گوید پول گرفتن از سربازی که دور از خانه هست و برای امنیت شهر و کشورش از جانش می گذرد رسم معرفت و مردانگی نیست . او خودش هم روزگاری سر باز بوده و از مهربانی مردمانی که او را در لباس سر بازی می دیدند و حمایتش می کردند حرف های خوبی می زند . معتقد است تا روزی که چرخ تاکسی اش می چرخد هیچ سربازی برای رسیدن به مقصدش نباید در ماشین او کرایه پرداخت کند.

اورنگی تهیه کننده برنامه در مورد این قسمت از برنامه گفت: چرخ تاکسی " عباس فیض آسا " مهربانی را در شهر به گردش در می آورد و  روح جوانمردی و بخشش را از نسلی به نسل دیگر انتقال می دهد و با این کار تصویری زیبا از عشق و انسانیت در شهر به تصویر می کشد .  

برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ساعت  ۲۲ پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۵۰  از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز