"ایتی، تومارای داکا" نماینده بنگلادش در اسکار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۵۸۷۴
ایتی، تومارای داکا  نماینده بنگلادش در اسکار شد
در بنگلادش،فیلم "ایتی، تومارای داکا" به معنی «ارادتمند شما، داکای خودت» در 93مین جوایز آکادمی اسکارنماینده کشور بنگلادش می شود.

به گزارش برنا، فیلم "ایتی، تومارای داکا" (ارادتمند شما، داکای خودت) برای 93مین جوایز آکادمی اسکار از طرف بنگلادش نمایندگی می کند. این فیلم که ساخت انجمن «ایمپرس تله فیلم» می باشد، از طرف بنگلادش در گروه "بهترین فیلم بلند بین المللی" (مسابقه زبان های خارجی) رقابت خواهد کرد. برای رقابت اسکار، غیر از فیلم «ایتی، تومار ای داکا» فقط یک فیلم دیگر به نام «مید این بنگلادش» نامزد شده بودند.کمیته اسکار 93 بنگلادش پس از بررسی دو فیلم در روز پنجشنبه، ​​فیلم "ایتی تومارای داکا" را نهایی کرد.

داستان در فیلم "ایتی تومارای داکا" اساساً نشان دهنده زندگی روزمره یازده نوع از افراد ساکن در شهر داکا است که درد زنده ماندن هر یک از آنها را در قلب شهر نشان داده شده است. این فیلم به کارگردانی غلام کبریا فاروقی ساخته شده است. بیش از پنجاه نفر از بازیگران مشهور در این فیلم بازی کرده اند. از اینکه به دلیل ویروس کرونا امکان اعلام نام فیلم در یک کنفرانس مطبوعاتی وجود نداشت، رئیس کمیته اسکار 93 بنگلادش، حبیب الرحمان خان ابراز تأسف کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز