جبار آذین:

فیلمنامه و انتخاب بازیگران مناسب «از سرنوشت» را محبوب کرد!

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۵:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۹۳۹
فیلمنامه و انتخاب بازیگران مناسب «از سرنوشت» را محبوب کرد!
سریال « از سرنوشت 3» که از شبکه 2 پخش می شود بر خلاف سریال "صفر بیست و یک" مورد استقبال مردم و رسانه ها قرار گرفته است. به همین بهانه با جبار آذین، منتقد سینما و تلویزیون درباره کم و کیف این سریال خانوادگی و اجتماعی گفت و گو کردیم.

جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون در خصوص سریال «از سرنوشت3» به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: «از سرنوشت» یکی از سریال های پر طرفدار خانوادگی و اجتماعی تلویزیون است که فصل سوم آن با استقبال مخاطبان زیادی رو به رو شده است. درواقع این مجموعه تلویزیونی به مسائل و مشکلات خانوادگی، اجتماعی و آسیب شناسی زندگی کودکان بدون سرپرست توجه کافی کرده و با توجه به مسائل ذکر شده این سریال را به مرحله تولید رساندند.مهم ترین نکته ی سریال که در لابه لای مضامین و داستان  روایت می شود نوشتن و اجرای سرنوشت انسان ها به دست خود آن ها است؛ «از سرنوشت» گرچه از بازیگران تازه کار و حرفه ای در کنار هم بهره برده اما با هدایت درست کارگردان موفق شده تا بازی های مناسب از آن ها اتخاذ کند.

او ادامه داد: کارگردانی خوب، داشتن فیلمنامه منظم، فضا سازی های مناسب، ایجاد داستان های فرعی در بستر داستان اصلی و روایت های مختلف از زندگی قهرمان های این سریال باعث جذب مخاطب شده است. به هر حال یکی از عوامل موفقیت در تداوم تولید فصل های از سرنوشت نگارش خوب متن، کارگردانی حرفه ای و بازی های مناسب بازیگران آن است که در اوضاعی که تلویزیون از منظر آثار خوب سریالی محروم است «از سرنوشت» جزو آثاری محسوب می شود که توانسته دیدگاه های مثبت مخاطب را کم و بیش با خود همراه داشته باشد.    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز