فراخوان طرح ساماندهی مجسمه‌های شهری

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۲
فراخوان طرح ساماندهی مجسمه‌های شهری
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور مدیریت بهینه آثار هنر شهری، اجرای طرح ساماندهی و بهسازی مجسمه‌های شهری دعوت به همکاری می کند.

به گزارش برنا، سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور مدیریت بهینه آثار هنر شهری، اجرای طرح ساماندهی و بهسازی مجسمه‌های شهری و انجام امور اجرایی مرتبط از متخصصان از هنرمندان و پیمانکاران که توان اجرایی موضوع فراخوان را دارند، دعوت به همکاری می کند.

موضوعات این فراخوان درباره جابجایی و نصب آثار حجمی، مرمت آثار حجمی (برنز، فایبرگلاس، انواع فلزات، سنگ، چوب)، ساخت انواع پایه مجسمه با مصالح ساختمانی، ریخته گری برنز،قالب گیری انواع آثار حجمی، پی کنی و اجرای فنداسیون برای نصب اثر حجمی است و پیمانکاران می توانند با مراجعه به دبیرخانه و تحویل موارد زیر در این فراخوان شرکت کنند.

رزومه تخصصی و کاری مرتبط با شرایط فراخوان باید گواهی HSE باشد.

از نکات مهم فراخوان این است که انجام ثبت نام و پذیرش رزومه صرفا با رعایت تمام موارد یاد شده و زمان تعیین شده در ساعات اداری انجام می شود و سازمان پس از بررسی و کارشناسی رزومه و توانمندی هنرمندان و پیمانکاران برای انجام امور اجرایی و تایید کارگروه فنی و ارزیابی بنا بر کارشناسی با وی همکاری خواهد کرد.

دبیرخانه این سازمان در تهران- پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مرکز فعالیت‌های مجسمه سازی شهر تهران (عمارت عین الدوله) واقع شده است و تلفن تماس آن ۴۷-۲۲۹۶۹۷۴۴ است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز