با اتمام سریال «گذراز رنج ها»؛

«به کجا چنین شتابان» روی آنتن می رود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۹۹۶
«به کجا چنین شتابان» روی آنتن می رود
شبکه الکوثر با اتمام مجموعه تلویزیونی «گذراز رنج ها» سریال «به کجا چنین شتابان» در برنامه پخش شبکه الکوثر قرار دارد.

به گزارش برنا، شبکه الکوثر با اتمام مجموعه تلویزیونی «گذراز رنج ها» سریال «به کجا چنین شتابان» در برنامه پخش شبکه الکوثر قرار دارد.این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته شده است.

سریال قصه جوانی است که سری پرشور دارد و آرزوهایی بزرگ که می خواهد به یکباره به آن ها برسد. قصه داستان روایت گر افرادی است که می خواهند یک شبه ره صد ساله را بروند و در این راه بدون توجه به بهایی که می پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

مادربزرگی مهربان با نوه ای که دانشجوی رشته معماری است، داستان سریال را مشخص می کنند و پیام اصلی سریال را می سازند. در این میان داماد ثروتمند خانواده با همراهی محافظ خود برخی از شخصیت ها را به قتل می رسانند و....

بابک حمیدیان، رضا رویگری، علی عمرانی، حسن شکوهی، بهروز بقایی، آهو خردمند، فریبا متخصص، شراره دولت آبادی، محمودرضا قدیریان، نگین صدق گویا، نیلوفر شهیدی، حدیثه تهرانی، پرستو گلستانی، ساعد هدایتی، علی کاظمی، زنده یاد مهدی فقیه، گیتی ساعتچی و نادر ملایری در «به کجا چنین شتابان» با تهیه کنندگی حسن شکوهی نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» هر روز از ساعت 14:05 به وقت تهران با زمان تکرار 3:00 روز بعد بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

زبانگردانی و دوبله به زبان عربی این مجموعه توسط شبکه آی فیلم انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز