به بهانه شب یلدا؛

آرزومندم خداوند به مردم آرامش و سلامتی عطا کند/ مردم شب یلدا را با آرزوی تمام شدن کرونا پشت سر بگذارند!

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰۵
آرزومندم خداوند به مردم آرامش و سلامتی عطا کند/ مردم شب یلدا را با آرزوی تمام شدن کرونا پشت سر بگذارند!
زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در زمینه ی بازیگری از خود آثار متفاوتی از جمله"جای امن"،"پرتگاه"،"از دور دست" برجای گذاشته است به بهانه شب یلدا در مورد شرایط زندگی و حرفه اش گفت و گو کردیم.

در روزهای پایانی فصل پاییز که به شب یلدا منتهی می شود و در ایامی که به خاطر شیوع کرونا تولیدات سینما و تلویزیون به دلیل رعایت پروتکل کاهش یافته است با برخی از هنرمندان سینما و تلویزیون گفت و گو کرده ایم تا بدانیم پاییز 99 را چگونه به پایان می رسانند در این باره با زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت و گو کرده ایم.

زهره صفوی در خصوص اینکه در ایام کرونا فعالیت حرفه ای دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در ایام کرونا ابدا مشغول به کار نمی شوم حتی برای بازی در فیلم و سریال پیشنهاد بازی داشتم اما مخالفت کرده و نرفتم.

او در ادامه نسبت به اینکه مردم امسال شب یلدای متفاوت خود را چگونه بگذرانند پیشنهاد داد: تنها پیشنهادی که می توانم در این باره داشته باشم این است که مردم در خانه بمانند و دعا کنند که این بیماری و ویروس، نه تنها از جامعه بلکه از جهان ریشه کن شود.

صفوی افزود: در این ایام کرونا اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب و تماشای تلویزیون سپری کرده ام تا جایی که توانسته ام خود را با کارهای روزمره سرگرم کرده ام.

این هنرمند آرزوی خود را بیان کرد و گفت: در حال حاضر طبق گفته ی قبل آرزو دارم که این بیماری هر چه زود تر از جهان ریشه کن شود، افراد مریض شفا پیدا کنند، خداوند به همه ی مردم آرامش و سلامتی عطا کند و در آخر نیز من و خانواده ام را یاری کند.

زهره صفوی در پایان کلام خود را با شعری از رضی الدین آرتیمانی به پایان رساند و افزود:

عمر اگر خوش گذرد زندگی خضر کم است        ور به تلخی گذرد نیم نفس بسیار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز