«هاشتاغ» بررسی می کند؛

واکنش ها به ترور دانشمند هسته ای ایران

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱۰
واکنش ها به ترور دانشمند هسته ای ایران
موجی از واکنش ها و محکومیت ها نسبت به ترور دانشمند ممتاز هسته ای و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم رصد خواهد شد.

به گزارش برنا، در ادامه بررسی واکنش ها در میان کاربران فضای مجازی و انتشار پست های متعدد در رابطه با ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده، نامه سفیر و نماینده دائم کشور در سازمان های بین المللی در وین به مدیر کل دفتر سازمان ملل و مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم مواد مخدر ملل متحد در خصوص محکومیت این اقدام تروریست و غیر انسانی نیز تشریح خواهد شد.

نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی هشتگ دیگری است که مورد اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی جهان عرب قرار گرفته و در این برنامه بررسی خواهد شد.

در این برنامه بدان توجه داده خواهد شد که دیروز دوشنبه هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی وارد حریم هوایی بیروت؛ پایتخت لبنان شده و لبنانی با هشتگ «جنگ من در آسمان است» به نقض حریم هوایی کشور خود انتقاد کردند و برخی نیز دولت و ضعف آن در حفظ امنیت کشور را به سخره گرفتند.

در این رابطه همچنین بیان خواهد شد آژانس ملی رسانه ای لبنان گزارش داه است که  هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، حریم هوایی لبنان را بر فراز استان نبطیه به شدت نقض کرده اند و به اقلیم التفاح نیز رسیده و حملاتی ساختگی در ارتفاع کم انجام داده اند و به آسمان رود لیتانی، قلعه شقیف، یحمر، ارنون، کفرتبنیت، الدویر، الشرقیه، قعقعیه الجسر و مناطق بقاع غربی هم رسیده اند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 11 آذر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز