جهادگران فرهنگی در خدمت ایثارگران سلامت

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۶۹۳۹
جهادگران فرهنگی در خدمت ایثارگران سلامت
روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از بسیج جهادگران فرهنگی برای خدمت رسانی به ایثارگران سلامت خبر داد.

به گزارش برنا، روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اظهارداشت: از ابتدای اجرای این طرح از ۱۳آبان‌ماه که تا ۱۳ دی‌ماه ادامه پیدا می‌کند، جهادگران، طلاب، فعلان قرآنی، هیأتی‌ها و مداحان در ۱۲ بیمارستان شهر تهران برای خدمت‌رسانی حاضر شده‌اند و فعالیت‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی افزود: توسط گروه‌های جهادی روزانه ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی در ۴ بیمارستان تهران شامل امام حسین،امیراعلم، بقیةالله و بوعلی برای بیماران کرونایی، کادر درمانی و همراهان توزیع می‌شد تا هم موجب تقویت جسمی آنان باشد و هم از این منظر که جهادی‌ها و اقشار مختلف به یاد آنان هستند، روحیه‌شان تقویت شود.

عبداللهی گفت: این آبمیوه‌ها شامل آب سیب، پرتغال و هویج و گاهی شربت است که روزانه تهیه و در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این سازمان در قالب عملیات حاج قاسم با بیمارستان‌ها و کادر درمانی مرتبط شده است تا خدمات‌رسانی‌ها سازماندهی شود

وی گفت: در حال رایزنی با سایر بیمارستان‌ها هستیم تا در صورت نیاز و وجود ظرفیت آبمیوه،شربت و سوپ برای آنان تهیه و ارائه کنیم.

 

نظر شما