وبلاگ انگلیسی زبان " پیام حکمت در سریلانکا منتشرکرد:

سال ۲۰۲۰ میلادی ، سالی فاجعه بار

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۵۵
سال ۲۰۲۰ میلادی ، سالی فاجعه بار
وبلاگ انگلیسی زبان " پیام حکمت " messageofwisdom مورخ دوازدهم آذر ماه اقدام به نشر مقاله ای تحت عنوان « سال 2020 میلادی ، سالی فاجعه بار » نموده است .

به گزارش برنا ؛ به نقل از رایزنی فرهنگی کشورمان در سریلانکا، درابتدای این مقاله آمده ؛ سال 2020 کاملا سالی فاجعه بار بوده و ما این را اثبات خواهیم کرد اما ابتدا باید یک نکته اساسی را روشن کنیم ، ما مسلمانان  تقویم و سال قمری را مهم‌تر از تقویم میلادی می دانیم ولی با توجه به سلطه غرب بر‌بسیاری از تحولات ورویدادهای جهانی ، مجبور به استفاده از برخی از الزمات این تسلط از جمله استفاده از تقویم میلادی شده ایم .

مقاله درادامه مطرح نموده ؛ سال 2020 میلادی با وقوع  جنایتی هولناکی که دونالد ترامپ مرتکب آن شد آغاز گشت و آن دستور ترور ژنرال قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در فرودگاه بغداد در سوم ژانویه بود. این جنایت قابل بخشش و فراموش شدنی نیست وترامپ باید درقبال آن پاسخگو باشد و ایران اسلامی باید هر راهی برای محاکمه این جنایتکار جنگی و همدستان آن را دنبال کند. متاسفانه و در حالی که هنوز این سال به پایان نرسیده ، جنایت هولناکی دیگری اتفاق افتاد و دکتر محسن فخری زاده ، برترین دانشمند و فیزیک دان ایرانی در روز بیست وهفتم نوامبر درحوالی تهران ترور شد. تقریباً مسلم است که اسرائیل و آمریکا در آن سهیم بوده اند. آیا این دو - ترامپ و نتانیاهو -  در روزهای آخر عمر رژیم ترامپ درتلاش هستند تا جنگی را بر علیه ایران راه بیاندازند ؟

سیاست های آمریکا همچنین مردم سایر نقاط جهان ، چه در ایران ، عراق ، سوریه ، یمن یا لیبی را تحت تأثیر قرار داده این کشور علاوه بر دخالت های نظامی  ، از ابزار تحریم ها استفاه نموده و زندگی صدها میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد ، ایران نمونه برجسته آن هست که مردمش تحت تاثیر تحریم های غیرقانونی قرار دارند .

مسئله خیانت به آرمان فلسطین نیز دراین سال رقم خورده است و این موضوع نشان می دهد صرفاً با گفتگو نمی توان جهان را اصلاح کرد. متاسفانه اکثر قریب به اتفاق قربانیان این سیستم ظالمانه و فاسد درجهان مسلمان می باشند بنابراین توده های مسلمان باید دربرابر حاکمان فاسد شان که عوامل امپریالیسم و صهیونیسم هستند قیام کنند. این افراد باید از قدرت اخراج شوند و به زباله دان تاریخ فرستاده شوند .

البته آمریکایی ها  درسال 2020 و در بعد سیاست داخلی شان نیز زبان زد دنیا شدند وبا توجه به قتل وحشیانه جورج فلوید توسط پلیس این کشور، به عنوان یک جامعه عمیقاً نژادپرست در معرض دید و قضاوت جهانیان قرارگرفتند .

ازدیگر نکات منفی این سال موضوع همه گیری ویروس کرونا در جهان بود که  به یکی از بدترین بحران ها تبدیل شده است . البته دراین سال فشار هندو های افراطی درهند بر مسلمانان را نیز شاهد بوده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز