جایزه تدوین مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی رسید

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۲:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۳۱۳
جایزه تدوین  مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی رسید
جایزه مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی برای تدوین فیلم کوتاه «سانگ اسپرو» به کارگردانی و طراحی فرزانه امیدوارنیا رسید.

به  گزارش برنا؛ جایزه مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی برای تدوین فیلم کوتاه «سانگ اسپرو» (Song Sparrow) رسید.

این فیلم کوتاه به کارگردانی و طراحی فرزانه امیدوارنیا در سال ۹۸ ساخته شده و محصول مشترک ایران و دانمارک است.

«سانگ اسپرو» تاکنون در بیش از ۱۳۰ فستیوال بین المللی شرکت کرده و بیش از ۴۰ جایزه دریافت کرده است.

در بیانیه هیات داوران آمده است: در به تصویر کشیدن داستانی معاصر، به دلیل توانایی تدوین در انتقال احساسات از طریق زبان تصاویر و قادر بودن به افزایش تنش و خلق و خو حتی با حرکات کوچک و اندازه گیری شده است، جایزه بهترین تدوین به احسان واثقی تعلق می گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: گروهی از پناهندگان تلاش می کنند تا در جستجوی زندگی بهتر، خود را به کشوری امن برسانند. آنها به یک قاچاقچی پول می دهند تا آنها را با یک کامیون یخچالدار از طریق مرزها منتقل کند. با این حال ، دمای انجماد کامیون امید آنها را برای آینده بهتر، به مبارزه ای سخت برای بقا تبدیل می کند.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: فرزانه امیدوارنیا، فیلمنامه: فرزانه امیدوارنیا و مهدی رستم‌پور، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: احسان واثقى، طراحى و ساخت عروسک و دکور: فرزانه امیدوارنیا، جلوه‌های بصری: محمدرضا نجفی امامی، عباسعلی عباسی، صداگذاری: رامین ابوالصدق، اصلاح رنگ: نیما دبیرزاده، گروه تولید: شهاب فرج دادیان، علی سرحدی، سعید راد و طراحى پوستر: اونیش امین الهى.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز