همزمان با پویش سلامت دررادیو فرهنگ؛

بررسی نقش‌ائمه جمعه در بسیج عمومی در «قلب فرهنگی»

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳۷
بررسی نقش‌ائمه جمعه در بسیج عمومی در «قلب فرهنگی»
برنامه قلب فرهنگی این جمعه به بررسی نقش ائمه جمعه در بسیج همگانی مردم برای پیوستن به پویش سلامت و‌توجه به دستورالعمل های بهداشتی اختصاص دارد.

به گزارش برنا، رادیو فرهنگ در برنامه «قلب فرهنگی» جمعه۱۴ آذرماه   در بخشی با دعوت از «حجت الاسلام پور امینی » کارشناس حوزه مهدویت  و قائم مقام مسجد جمکران به موضوع وظیفه منتظران در غیبت و ویژگی های مسجد جمکران می پردازد.

همچنین در این برنامه «سید عبدالمهدی هاشمی» درباره نقش و اهمیت ائمه جمعه برای تشویق مردم به حضور در امور اجتماعی به ویژه پویش سلامت مطالبی را تقدیم شنوندگان می کند.

در ادامه این برنامه نیز این هفته با دکتر منتظر قائم درباره فلسفه اسلحه به دست گرفتن ائمه جمعه در حین ایراد خطبه ها صحبت می شود

در بخش ائمه جمعه نیز در گفت و گو با حجت الاسلام رحیمی زاده فعالیت های ستاد نماز جمعه شهرستان مهدی شهر استان سمنان بیان می شود

مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز