امیرحسین صدیق:

تلویزیون هیچ تلاشی برای بازگشت به روزهای اوج ندارد/ آثار سینما و تلویزیون در خانه ماندن را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۷۴۵۱
تلویزیون هیچ تلاشی برای بازگشت به روزهای اوج ندارد/ آثار سینما و تلویزیون در خانه ماندن را آسان‌تر می‌کنند
امیرحسین صدیق معتقد است برای ماندن مردم در خانه لازم است سینما و تلویزیون آثار جذابی داشته باشند تا مردم بتوانند اوقات خوشی در خانه داشته باشند.

امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: وقتی قرنطینه اعلام می‌شود و قرار است همه در خانه بنشینند یا در شرایط عادی هم از مردم انتظار می‌رود اوقات بیشتری را در خانه باشند، اگر تلویزیون و سینما محصول و محتوایی نداشته باشند، در خانه ماندن و حفظ قوانین قرنطینه بسیار سخت می‌شود. اتفاقاً در این شرایط صنعت سرگرمی باید پویاتر از همیشه به فعالیت خود ادامه دهد.

صدیق خاطرنشان کرد: من با ادامه فعالیت پروژه‌های تولید موافق هستم اما باید تمهیداتی برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شود و در آثار دولتی که نهادهای دولتی یا صداوسیما تولید می‌کنند باید با سخت‌گیری بیشتر تمهیداتی اندیشیده شود که کسی به ویروس کرونا مبتلا نشود.

او افزود: من در دوران کرونا در یک پروژه حضور داشتم، همه ماسک می‌زدند و بازیگران هم حدالامکان از ماسک استفاده می‌کردند اما همانطور که مشخص است بازیگران در خطر بیشتری قرار دارند چرا که امکان استفاده از ماسک در لحظاتی که جلوی دوربین قرار دارند، برای آن‌ها وجود ندارد اما در پروژه‌ای که من بودم تهیه‌کننده مدام الکل و مواد بهداشتی تهیه می‌کرد و همه با وسواس به نکات ایمنی توجه داشتند. البته تلویزیون نسبت به پروژه‌هایی که این روزها فعال هستند کم لطفی داشته چرا که برای تأمین لوازم بهداشتی هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده و تهیه‌کنند‌ها خودشان باید لوازم بهداشتی را تهیه کنند.

این بازیگر در ادامه درباره عملکرد تلویزیون در روزهای شیوع ویروس کرونا گفت: در صحبت‌هایی که با مردم دارم از آن‌ها می‌شنوم که هنوز آثار دهه 1370 و اوایل دهه 1380 برایشان جذاب است و متأسفانه از سوی تلویزیون شاهد هیچ تلاشی برای بازگشت به روزهای اوج نیستیم. تلویزیون به راحتی چهره‌های محبوب را حذف می‌کند و حتی در ماه‌های اخیر با تصمیمات عجیب جلوی پخش آثاری که برایشان هزینه شده را می‌گیرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «باغ بلور» تأکید کرد: مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور از این دست آثار است که پیش از پخش به دلیل یک حاشیه‌سازی کنار گذاشته شد. من در عملکرد تلویزیون به هیچ‌وجه روند رو به بهبودی شاهد نیستم و فکر می‌کنم در سرگرمی‌سازی نمی‌تواند عملکرد مثبتی داشته باشد.

نظر شما