هیسپان تی وی بررسی می کند؛

نگاهی به وضعیت اقتصادی آمریکا دردوران ریاست جمهوری بایدن

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۸۴۳۰
نگاهی به وضعیت اقتصادی آمریکا دردوران ریاست جمهوری بایدن
هیسپان تی وی در این قسمت از برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) نگاهی خواهد داشت به اقتصاد ایالات متحده و اینکه چگونه این کشور می تواند به دلیل همه گیری ویروس کرونا از رکود اقتصادی خارج شود.

به گزارش برنا؛ اقتصاد ایالات متحده وضعیت خوبی ندارد. اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان نیز چنین نیست. آمریکا علاوه بر داشتن بالاترین میزان آلودگی در جهان ، رئیس جمهور جدید نیز دارد.آیا بایدن و تیم  انتخابی با مشکلی رو به رو می شوند که از زمان شیوع بیماری همه گیر، یعنی چهار برابر شدن گرسنگی مواجه است.

در این برنامه ضمن مروری بر محورهای برنامه بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا شامل مبارزه با کووید۱۹، ترمیم اقتصادی، برابری نژادی و تغییرات آب و هوایی، تاثیرات پیروزی بایدن یا بقای ترامپ بر اقتصاد آمریکا و جهان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

برنامه «شکاف اقتصادی» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی پخش می شود. این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن روز  سه شنبه ساعت 3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز