توضیحات جدید بهاره رهنما

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۹۳۶۷
توضیحات جدید بهاره رهنما
بهاره رهنما در واکنش به انتقادات مردمی نسبت به جمله گفته شده توسط این بازیگر در برنامه «شام ایرانی» توضیحاتی در قالب یک پیام صوتی منتشر کرد.

به گزارش برنا، بهاره رهنما در این پیام صوتی اظهار داشت: من رگ و ریشه‌ای مشترک با لر زبان‌های کشور دارم، پدر و مادر من و همچنین خودم در اراک به دنیا آمده‌ایم. سوءتفاهمی که رخ داده فقط یک موج است برای تفرقه افکندن بین مردم و هنرمندانی که از بطن مردم آمده‌اند، به خصوص افرادی مثل من که به جامعه بیشتر توجه نشان می‌دهند، در فعالیت‌هایی که به عموم مردم مربوط می‌شود مشارکت دارند و این را وظیفه خود می‌دانند؛ مثل سیل‌های اخیر، زلزله‌هایی که رخ داد، کمپین‌هایی که من برای حمایت از بانوان بدسرپرست راه‌اندازی کردم.

او افزود: من هیچ‌گاه قصد توهین به هیچ قومیتی در ایران را نداشتم، اشاره من در ویدئویی که حاشیه‌ساز شده به قوم لر نبوده، متأسفانه خیلی از دوستان و فعالان لر زبان به خوبی گوش نداده‌اند؛ اشاره من به فیلم «دختر لر» است که اولین فیلم ناطق سینمای ایران است و خیلی قدیمی است. یعنی من به قدمت یک فیلم اشاره کردم و بعد به فیلم‌های امروزی، آن هم نه اینکه من اشاره کنم من در این بخش از مجموعه «شام ایرانی» دارم نقش یک خواهر شوهر خیلی کم عقل و عصبی را بازی می‌کنم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در واقع ما در این صحنه مشغول نمایش بازی کردن هستیم؛ ما آنجا نمایش بازی می‌کردیم، نقش‌ها تقصیم شد و سپس شروع کردیم به بداهه دیالوگ گفتن؛ یعنی این هیچ ربطی به دیدگاه من ندارد، من در نقش یک انسان عصبی و کم فهم داشتم به عروس جدید طعنه می‌زدم. آیا اگر یک نفر نقش یک انسان فاسد را بازی کند اینگونه برداشت می‌شود که او واقعاً فردی فاسد است؟

این بازیگر گفت: امیدوارم صدای من را همه بشنوند و اتفاقی رخ ندهد که افرادی مثل من که اینقدر قلبشان برای کارهای خیر و مردمشان می‌تپد گوشه‌ عزلت بگیرند. غیر از خدا از چیزی نمی‌ترسم و نیازی نیست که بخواهم دروغ بگویم یا چیزی را پنهان کنم. خواهش می‌کنم کسانی که برایشان مهم است قسمت اول شام ایرانی را ببینند و متوجه شوند که این بخش یک بخش نمایشی بوده و حتی در این بخش هم ما هیچ شوخی با اقوام لُر نکردیم؛ ما قدمت قدیمی‌ترین فیلم سینمای ایران را با فیلم‌های امروزی قیاس کردیم که آن هم دیدگاه من نیست و دیالوگی بود که در نقش آن فرد عصبی گفتم.

رهنما در پایان اظهار داشت: امیدوارم خدا به همه ما صبر دهد، من متأسفانه پیام‌هایی دریافت می‌کنم که در آن‌ها به قتل تهدید می‌شوم. من همه این پیام‌ها را جمع‌آوری کرده‌ام و در اختیار وکیلم قرار دارد. اگر این ماجرا ادامه داشته باشد مجبور می‌شوم این پیام‌ها را منتشر کنم چرا که این پیام‌ها هیچکدامشان از سوی افراد غیر حقیقی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز