در شبکه آی‌فیلم؛

سریال پایتخت به تلویزیون برگشت/زمان پخش

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۰۹۵۳
سریال پایتخت  به تلویزیون برگشت/زمان پخش
با پایان‌یافتن نمایش مجموعه «پایتخت۳»، فصل چهارم این سریال از شنبه ۲۲ آذر روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش برنا، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» ساخته سیروس مقدم، در ادامه سه فصل قبلی با نمایش برشی دیگر از زندگی خانواده نقی معمولی و اطرافیانش برای آی‌فیلمی‌ها به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان آن آمده است: هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمای مالزیایی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده است کام ارسطو تلخ شود. نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف می‌داند و زیر بارش نمی‌رود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و خانه فهیمه را به‌طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌سازند، اما خانه در آخر توسط شهرداری تخریب می‌شود و ....

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، محیا دهقانی، سارا و نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی، علی سلیمانی، بیژن اشکور کیایی، محمدرضا علیمردانی و عاطفه باقری در این سری از پایتخت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، فصل چهارم سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۱ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن در دو نوبت در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز