در گروه اجتماعی شبکه ۵؛

۲۰ داوطلب برای تامین هزینه های سفر مادربزرگ نانوای "شکلات تلخ" به کربلا اعلام آمادگی کردند/ مردم به داد هم برسند آسیب های اجتماعی کم رنگ می شود!

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۱۴۵۶
۲۰ داوطلب برای تامین هزینه های سفر مادربزرگ نانوای شکلات تلخ به کربلا اعلام آمادگی کردند/ مردم به داد هم برسند آسیب های اجتماعی کم رنگ می شود!
برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی به با موضوع ساماندهی آسیب های اجتماعی و اینبار با محوریت زنان درگیر اعتیاد روز شنبه حوالی ساعت13/15 روی آنتن می رود.

 به گزارش برنا، شکلات تلخ  هفته گذشته راوی داستان زندگی مردمی بود که اگر چه حوالی پایتخت سکنی دارند اما از کمترین امکانات یک زندگی ساده و معمولی بی بهره بودند و پیرزنی که آرزوی سفر به کربلا داشت.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی گفت: بعد از پخش داستان زندگی پیرزن نانوا در کوره های آجرپزی قرچک بیش از بیست نفر در تماس های مختلف اعلام آمادگی کردند تا او را به سفر حرم امام حسین ( ع) ببرند.برنامه شکلات تلخ با هدف  نمایش تاثیر مسئولیت اجتماعی به عنوان محوری ترین مسیر در رسیدن به کاهش انواع  آسیب به دنبال این است که جایگاه مردم را در رسیدن به درد هم به تصویر بکشد .

اینکه برنامه در رساندن دست کردن به هم موثر باشد طعم شیرینی است که نمی توانم آن را در کلام مطرح کنم. داستان پیرزن نانوای قرچک در شبکه های مجازی دست به دست شد تا حس  مردم را در شنیدن حال و احوال هم رصد کنیم و این صداقت کلام مادربزرگ کار را به جایی رساند که امروز می شنویم خیلی ها آمادگی دارند آرزوی او را براورده کنند.

احمدی ادامه می دهد: شکلات تلخ نه به دنبال سیاه نمایی است نه به دنبال درشت نمایی ما به دنبال یادآوری آن چیزی  هستیم که شاید همه آن را می بینند ولی در ذهن شان رسوب نکرده و از کنارش  راحت عبور می کنند

کارگردان مستند شکلات تلخ در پایان می گوید: در برنامه شنبه  دکتر اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و سرکار خانم سپیده علیزاده  مدیر عامل موسسه نور سپید هدایت مهمان ما هستند تا از اقدامات شان در خصوص مدرسه سازی در شهر های کم بهره  و توانمندسازی مادران در معرض آسیب صحبت کنند.

برنامه شکلات تلخ روز های شنبه  و سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و  یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار  حوالی۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز