منصور ضابطیان خبر داد:

«پنجشنبه جمعه» به ایستگاه پایانی رسید/این هفته آخرین قسمت پخش خواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۲۱۱۵
«پنجشنبه جمعه» به ایستگاه پایانی رسید/این هفته آخرین قسمت پخش خواهد شد
«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و تهیه کنندگی زهرا قائدی که از تابستان جزو پرمخاطب ترین برنامه های رادیویی بود، به پایان می رسد.

به گزارش برنا، منصور ضابطیان که بعد از تجربه موفق برنامه نوروزی رادیو ایران با نام «فرش بنفشه»، اجرای «پنجشنبه جمعه» را از ابتدای تابستان بر عهده دارد، در ابتدای برنامه این هفته گفت: با نزدیک شدن به پایان پاییز، به انتهای برنامه «پنجشنبه جمعه» هم نزدیک می شویم.

وی اعلام کرد: هفته آینده با مخاطبان خداحافظی خواهیم کرد. شاید در فرصتی دیگر جایی دیگر با مخاطبان باشیم.

«پنجشنبه جمعه» اولین برنامه چند رسانه ای رادیو است که علاوه بر آنتن زنده، برای فضای مجازی نیز به تولید محتوا می پردازد و به صورت تعاملی با مخاطبان در ارتباط است.

تاکنون چهره هایی چون گلاب آدینه، فرهاد آئیش، بیژن بیرنگ، محمد صالح علا، شهین تسلیمی، داریوش فرضیایی، مهران غفوریان، فاطمه گودرزی، افسانه بایگان، برزو ارجمند، اصغر همت، مائده طهماسبی، افسانه چهره آزاد، سامان احتشامی، مجید اخشابی، کامبیز دیرباز، محمدرضا علیمردانی، مجید مظفری، حدیث فولادوند، قاسم افشار، شهره سلطانی، محمد سریر، کمند امیر سلیمانی، عباس غزالی، شبنم مقدمی، علی اوجی، هومن خیاط، امیرحسین صدیق، افشین هاشمی و... مهمان منصور ضابطیان در این برنامه بوده اند.

مخاطبان «پنجشنبه جمعه» همچنین برخی هفته ها میزبان گروه های موسیقی و برگزاری مینی کنسرت بوده است.

این برنامه به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

نظر شما