هیسپان تی وی بررسی می کند؛

نگاهی به وضعیت اقتصاد کانادا دردوران کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۲۱۲۵
نگاهی به وضعیت اقتصاد کانادا دردوران کرونا
هیسپان تی وی در این قسمت از برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) نگاهی خواهد داشت به تاثیر همه گیری کرونا بر اقتصاد کانادا و پرداختن به این سوال که چگونه این کشور می تواند با توجه به همه گیری ویروس کرونا از رکود اقتصادی خارج شود.

به گزارش برنا؛ کانادا به عنوان یک کشور مهاجرپذیر شناخته می شود و از طرفی همسایه شمالی ایالات متحده است. آنچه اهمیت دارد این است که کانادا مانند بسیاری از اقتصادها در سراسر جهان، تحت تاثیر بیماری همه گیر کرونا ویران شده است. جاستین ترودو، نخست وزیر این کشور با طرح محرک خود که در ماه مارس اعلام شد سعی در جلوگیری از رکود اقتصادی این  کشور داشته است.

پاندمی کرونا از یک طرف باعث شده کسب و کارها تعطیل شوند و از طرف دیگر دولت بودجه  قابل ملاحظه ای را برای اقدامات کمکی مرتبط با همه گیری در نظر بگیرد. این وضعیت اگرچه توانسته  باری از روی دوش افراد بردارد اما باری بر روی دوش دولت گذاشته است.

برنامه «شکاف اقتصادی» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی پخش می شود. این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن روز  سه شنبه ساعت 3:30 ،13و 17:30روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز