«صبحی دیگر» با سوگل طهماسبی و چنگیز حبیبیان

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۲۷۰۳
«صبحی دیگر» با سوگل طهماسبی و چنگیز حبیبیان
سوگل طهماسبی، بازیگر و چنگیز حبیبیان ، خواننده از جمله میهمان های برنامه های یک شنبه ۲۳ آذر شبکه آموزش هستند.

به گزارش برنا، سوگل طهماسبی،  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  امروز یک شنبه در برنامه صبحی دیگر حاضر خواهد شد تا درباره فعالیت های اخیرش از جمله مجموعه تلویزیونی " خانه امن " سریال پرطرفدار این روزهای شبکه یک ، با نیما کرمی مجری مجله صبحگاهی شبکه هفت به گفتگو بنشیند.

سوگل طهماسبی دارای اصالتی بختیاری است. او بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان شد.

 کیانوش عیاری در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

او در سریال هایی همچون گاندو ، بچه مهندس ، کیمیا و یوسف پیامبر نقش آفرینی کرده است.

همچنین چنگیز حبیبیان ، خواننده دیگر میهمان برنامه امروز یک شنبه صبحی دیگر است.

با توجه به ماموریت و رویکرد  آموزشی مجله صبحگاهی صبحی دیگر ،  رامین پاشایی،  معاون اجتماعی پلیس فتا نیز  امروز  میهمان صبحی دیگر است تا به بررسی دغدغه های خانواده ها و پاسخگویی به پرسش های آنها  در زمینه مخاطرات سایبری بپردازد .

در برنامه نیمروزی شبکه تلویزیونی آموزش، برنامه دکتر سلام  با دعوت از دکتر علی اصغر حلیمی اصل  ، پزشک اطفال ،  روی آنتن شبکه آموزش می رود .

در برنامه شامگاهی رویش که با محوریت آموزش کشاورزی است در برنامه  امشب  ، با اجرای فرشید فهیم و تهیه کنندگی علیرضا سپهرین برای بررسی مسائل مربوط به توانمندی های کشاورزی استان قم میزبان دکتر  عباس پورمیدانی رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان است .

مجله صبحگاهی  "صبحی دیگر"  هر روز از حدود ساعت ۹:۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه ، برنامه گفتگو محور  "دکتر سلام" با محوریت پزشکی همه روزه از حوالی ساعت  ۱۳:۵۰ به مدت ۴۰ دقیقه و برنامه "رویش" با هدف ترویج روحیه جهادی و آموزش  کشاورزی هر روز در ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۴۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه آموزش می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز