در شبکه آی‌فیلم۲؛

ماجرای «هندوانه شب یلدا» در تلویزیون

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۲۸۴۷
ماجرای «هندوانه شب یلدا» در تلویزیون
آی‌فیلم پنجشنبه ۲۷ آذر، فیلم سینمایی «هندوانه شب یلدا» با بازی محسن تنابنده را برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان نمایش می‌دهد.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «هندوانه شب یلدا» به کارگردانی و نویسندگی سعید آقاخانی مهمان این هفته آی‌فیلمی‌ها در کشورهای فارسی‌زبان همسایه می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مرد هندوانه‌فروش تمام اجناس خود را به فروش می‌رساند اما یک هندوانه بسیار بزرگ باقی می‌ماند. مردی برای خریدن هندوانه سراغش می‌آید اما چون پول کافی ندارد دست خالی باز می‌گردد. بعد از او پیرمردی آمده و آن را می‌خرد. وقتی به خانه می‌رود بر اثر نزاع با همسرش و از شدت عصبانیت هندوانه را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند که تصادفا به داخل یک موتور می‌افتد و…

سیامک انصاری، محسن تنابنده، امیر جعفری، مریم امیرجلالی، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی، حسین رفیعی، هایده حائری، روشنک عجمیان، رضا فیض نوروزی، عزت الله مهرآوران، احمد پورمخبر و… در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هندوانه شب یلدا» محصول سال ۱۳۸۶، پنجشنبه ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز