هفته ششم لیگ برتر فوتبال در رادیو ورزش

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۲۸۸۴
هفته ششم لیگ برتر فوتبال در رادیو ورزش
تیم های ماشین سازی-تراکتورسازی و شهرخودرو-استقلال، یکشنبه 32 آذر با یکدیگر رقابت می کنند که به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش برای فوتبال دوستان گزارش می شود.

به گزارش برنا، بازی تیم های استقلال و شهر خودرو و همچنین تراکتورسازی و ماشین سازی(دربی تبریز) در هفته ششم لیگ برتر، امروز ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

استقلال و شهرخودرو امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد رخ در رخ هم قرار می‌ گیرند. دیداری که اهمیت های بسیاری برای هر دو تیم دارد. به خصوص مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی اش، که دوست دارند مقابل محمود فکری به نتیجه عالی دست یابند و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. رحمتی اما در شرایطی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که بعید است سرمربی آبی‌ ها، تغییری در ترکیب این تیم ایجاد کند.

علاوه بر این حضور رشید مظاهری در چارچوب دروازه قطعی است. دو مدافع میانی هم محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هستند. اگر غلامی‌ به این بازی نرسد، محمد دانشگر به جایش بازی می‌ کند. دفاع راست استقلال، احمد موسوی است و در دفاع چپ هم محمد نادری را می‌بینیم. در خط میانی استقلال نیز آرش ضاوند، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مهدی مهدی پور حضور دارند. مهدی قائدی هم که گفته می‌ شد به این بازی نمی رسد، در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و کنار ارسلان مطهری ایفای نقش می‌کند.

همزمان با این رقابت، گزارش زنده بازی تیم های ماشین سازی و تراکتور سازی، در دربی تبریز در چارچوب بازی‌ های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، از استادیوم یادگار امام(ره) تقدیم شنوندگان رادیو ورزش می‌شود.

این رقابت به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و با گزارشگری مهرزاد عطاران از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می رود.

 

نظر شما