رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما:

به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها احترام بگذارید

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸۶
به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها احترام بگذارید
رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما از ساترا خواست مانند فیلم های سینمایی به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها احترام بگذارید.

به گزار ش برنا؛ رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما در صفحه اینستاگرامش از جلسه مشترک با  نمایندگان سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا) خبر داد.

سیدغلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما در صفحه اینستاگرام خود درباره جلسه مشترک با نوشت:

«به دعوت معاون اجتماعی ساترا به اتفاق آقایان فراورده و ساداتیان نشستی داشتیم. موضوع واگذاری پروانه تولید و نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس اطلاق «ویدیوی درخواستی» به وزارت ارشاد بود.

بحث‌های مفصلی شد. دو نکته توسط معاون اجتماعی  ساترا تاکید شد‌: مجوز تولید فیلم و سریال با وزارت ارشاد است و مجوز نمایش هم با ارشاد. اما سریال‌ها برای نمایش در پلتفرم‌ها نیاز به مجوز ساترا دارند.

اختلاف ما (اتحادیه) با ساترا نیز همین بود. ما معتقد بودیم ساترا باید به پروانه نمایش ارشاد برای سریال‌ها همچون فیلم احترام بگذارد. پیشنهاد دادیم دو نفر به انتخاب ساترا به شورای بازبینی سریال‌های ارشاد اضافه شود و مشکل حل شود. قرار شد نشست‌ها ادامه یابد.

با توجه به آنچه آمد، همکاران تهیه‌کننده برای تولید سریال نیاز به مجوز ارشاد دارند. امیدواریم با پذیرش پیشنهاد اتحادیه مشکل بازبینی و تامین نظر اهالی سینما حل شود.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز