با انتشار ویدیویی در فضای مجازی؛

مجری «دستپخت» عذرخواهی کرد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸۷
مجری «دستپخت» عذرخواهی کرد
مجری برنامه «دستپخت» با انتشار ویدیویی از رانندگان تاکسی به دلیل سوال نابجا عذرخواهی کرد.

به گزارش برنا؛ به دنبال سوال مجری برنامه دستپخت از دختر یکی از شرکت کنندگان برنامه عذرخواهی کرد. وی در بخشی از برنامه از دختر شرکت کننده پرسیده بود:«اینکه بابات راننده تاکسیه پیش دوستات ناراحتت نمی‌کنه؟»

وی در این ویدیو اظهار کرد:کسی که الان با شما صحبت می‌کند، وحید حسینی پدر خودش راننده تاکسی بوده. بازبینی که برنامه را دیده و مجوز پخش صادر کرده است پدرش راننده تاکسی است. در سال ۹۹ قصد ما برای دعوت مشاغل تکریم آنهاست ما داریم از مشاغل تقدیر می‌کنیم و قصد تخریب نداریم.

حسینی ادامه داد: چرا این بخش پخش شده است؟ به نظرم جایی که دارین می بینین کامل از صحبت های من یا هدف برنامه نیست. بحث ما جواب غرورآمیز آن دختر است که با افتخار درباره شغل پدرش حرف می‌زند. بعد تایید من و تشکر از آن دختر است.

وی در پایان خاطرشنان کرد: قصد و نیت ما خیر بود و ما می‌خواستیم بگوییم این شغل کنار همه شغل‌های دیگر محترم است. من دست همه رانندگان تاکسی را می بوسم. برنامه ای که شنبه دیدید و دوشنبه می بینید قصد تقدیر و تشکر از این گروه است. یک شغل باحال که من به آن احترام می گذارم. دمتون گرم. اگر هم به کسی برخورده است دست تان را می‌بوسم. من قصدم تقدیر از شماست اگر هم جسارتی شده است، عذر می‌خواهم.

 برنامه «دستپخت» به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدوحید حسینی از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

 

 

نظر شما