سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند:

مسابقه آنلاین اینترنتی«شب چراغ» ویژه شب یلدا در روبیکا

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۴۲۲۵
مسابقه آنلاین اینترنتی«شب چراغ» ویژه شب یلدا در روبیکا
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «شب چراغ» را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا با مشارکت مجموعه روبیکا به مدت سه شب از 28 تا 30 آذرماه،به صورت (آنلاین) برگزار می‌کند.

به گزارش برنا، رضا دوست علی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و دبیر ویژه برنامه شب چراغ ) با اعلام این خبر تصریح کرد: آیین سنتی شب یلدا از مناسبت‌های دیرینه‌ی کشور عزیزمان ایران بوده است  و این مناسبت دیرینه فرهنگی هنری از گذشته تا کنون نقش محوری و الگویی نمادین در استحکام نهاد خانواده و تحکیم وحدت و همبستگی جامعه ایران اسلامی داشته است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 4، تکریم و پاس‌داشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی و تقویت سنن پسندیده با محوریت تکریم خانواده و احترام به پدر و مادر را از جمله مأموریت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معرفی کرد.

آیین سنتی شب یلدا امسال به خاطر محدویت‌های کرونا بیشتر در فضای مجازی(برنامه روبیکا ) برگزار می‌شود و اهالی فرهنگ با در نظر گرفتن این موضوع این برنامه را به صورت آنلاین در اپلیکیش روبیکا از 28 تا 30آذر، ساعت 22 تا 23 برگزار می‌کند.

دوستعلی افزود: این برنامه با موضوع یلدا در ادبیات فارسی ( با شعرخوانی، معنی واژگان، درست‌نویسی، تاریخ ادبیات و ...) با اجرای مسابقه برخط (آنلاین) و استندآپ کمدی با موضوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی، اخلاق و رفتار شهروندی و آیین شب یلدا، ویژه همه گروه‌های سنی برگزار و به برگزیدگان مسابقه هر شب جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر ویژه برنامه شب چراغ افزود: علاقه‌مندان می‌توانند  از طریق اپلیکیشن روبیکا در ویژه‌برنامه «شب چراغ»  از 28 تا 30 آذر شرکت کنند.

فرهنگ‌سرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1837تماس بگیرند و یابه نشانی eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز