اولیویه آسایاس «ایرما وپ» می سازد

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۴۴۹۳
اولیویه آسایاس «ایرما وپ» می سازد
سریال کوتاه اقتباسی اولیویه آسایاس که بر اساس فیلمی از خودش با عنوان «ایرما وپ» / Irma Vep شکل می‌گیرد، حالا قرارست با حمایت «اچ‌بی‌او» و با حضور آلیسیا ویکاندر در نقش اصلی و به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی ساخته شود.

به گزارش برنا، سَم لِوینسِن خالق سریال نوجوانانه «سرخوشی» برای «اچ‌بی‌او» هم یکی از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. «ایرما وپ» که آسایاس آن را در سال ۱۹۹۶ با مگی چِئونگ در نقش اصلی ساخت، اولین نمایش جهانی‌اش را در بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن ۱۹۹۶ تجربه کرد. فرانچسکا اورسی نایب رییس برنامه‌ریزی «اچ‌بی‌او» درباره این همکاری می‌گوید: «وقتی فرصت همکاری با آلیسیا و اولیویه مهیا شد، آن را روی هوا زدیم. آسایاس استاد روایت‌های منحصربه‌فرد است و ویکاندر یکی از بااستعدادترین و تحسین‌شده‌ترین بازیگران زمان ما».

داستان درباره یک ستاره سینمای آمریکایی به نام میرا است که به‌واسطه وضعیت کارنامه‌اش و جدایی تازه‌اش از توهم موفقیت خارج شده است. او برای ایفای نقش ایرما وپ در بازسازی یک فیلم صامت کلاسیک فرانسوی با عنوان «خون‌آشامان» به فرانسه سفر می‌کند. آسایاس درباره این پروژه می‌گوید: «بی‌اندازه از آلیسیا، «اچ‌بی‌او» و «A24» سپاسگزارم که چنین فرصت فوق‌العاده‌ای را برای گسترش جهان داستانی فیلمم در قالب سریال در اختیارم قرار داده‌اند. این فیلم یک کمدی خواهد بود که می‌کوشد روح زمانه را به شیوه فیلم اصلی تسخیر کند، البته در جهانی به‌کل متفاوت».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز