داوران مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۴۹۰۰
داوران مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند
داوران ایرانی مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور« فلسطین تنها نیست» معرفی شدند.

به گزارش برنا، این مسابقه که دبیری آن را « سید مسعود شجاعی طباطبایی» مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برعهده داشته و در بخش‌های پوستر ، کارتون و کاریکاتور برگزار می‌شود، هیات داوران خود را معرفی کرد.

بنابراین گزارش، دبیر این مسابقه با اعلام اینکه محمد خزایی، مسعود ضیایی زرد خشویی، سید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و عباس ناصری بعنوان هیات داوران ایرانی این مسابقه ، گزینش و معرفی آثار برتر را برعهده دارند گفت: مهلت ارسال آثار تا سی‌ام آذرماه اعلام شده است که هنوز ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه بین‌المللی ادامه دارد.

سوابق هیات داوران

دکتر محمد خزایی

دکتر محمد خزایی  دارای مدرک دکترای گرافیک هنر اسلامی دانشگاه بیرمنگام انگلستان 1376 و فوق لیسانس گرافیک دانشگاه تربیت مدرس ایران 1370 ، استادیار دانشگاه تربیت مدرس و دانشکده هنر و عضو مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از سال 1362 است.

داوری همایش بین المللی نقاشی جهان اسلام، ترجمه و تالیف کتاب ، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور و … از افتخارات این هنرمند است.

مسعود ضیایی زردخشویی

مسعود ضیایی زردخشویی کاریکاتوریست می‌باشد. وی جوایز ملی و بین‌المللی بسیاری از جشنواره‌های داخل و خارج کشور کسب کرده‌است ضیایی همچنین موفق به کسب درجه هنری در رشته کاریکاتور از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شده‌است او همچنین عضو هیات داوران ده ها جشنواره ملی و بین‌المللی بوده‌است.

وی علاوه برچاپ کتاب با مجلات طنز و کاریکاتور کیهان کاریکاتور، بچه‌ها گل آقا و چندین روزنامه داخلی همکاری داشته‌است ، وی در زمینه کارتون دارای مقالات و مطالب متعددی در سایت‌ها ونشریات تخصصی کاریکاتور می‌باشد

سید مسعود شجاعی طباطبایی

وی که دبیری این مسابقه را برعهده دارد ، هم اکنون مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری است، او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و علاوه بر کسب جوایز از ده ها جشنواره بین المللی و داخلی ،‌داوری مسابقات بین المللی زیادی را از جمله در کشورهای چین، یونان، ترکیه ، سوریه و … برعهده داشته است.

سعید صادقی

سعید صادقی  ازکاریکاتوریست‌های به نام کشورمان است که موفق به کسب صدها جایزه کشوری و بین المللی واز جمله جوایزی از جشنواره‌های وردپرس کارتون ۲۰۱۳ پرتغال، جشنواره بین‌المللی کارتون غزه ۲۰۱۴ و جایزه کارتون ازمیر ترکیه و… شده است.

عباس ناصری

این هنرمند کارتونیست که همکاری با خبرگزاری ها و مطبوعات مختلف کشوری را در سابقه خود دارد، برنده ده ها جایزه بین المللی در جشنواره های مختلف ایران، چین، ترکیه، رومانی، روسیه، کره جنوبی و …شده است و همچنین داوری در جشنواره های نروژ، ترکیه و جشنواره های کشوری و استانی و … را برعهده داشته است.

جوایز برگزیدگان

در این مسابقه ترکیب داوری به صورت بین‌المللی است و هیات داوران ایرانی به همراه داوران خارجی، گزینش آثار را انجام می‌دهند ، جوایز در هر بخش دو هزار، هزار و پانصد و هزار یورو برای نفرات اول تا سوم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز