رضا رویگری:

یلدای امسال همه دعوت‌ها را رد کردم / مدت‌هاست که در خانه‌ام / من را کاملاً فراموش‌کرده‌اند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۱۶۳
یلدای امسال همه دعوت‌ها را رد کردم / مدت‌هاست که در خانه‌ام / من را کاملاً فراموش‌کرده‌اند
رضا رویگری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که با فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مختلف از بازیگران خاطره‌ساز ایران به حساب می‌آید، در فیلم‌هایی چون «عقاب‌ها»، «کانی‌مانگا»، «مسافر ری»، «بوتیک» و «اخراجی‌ها 3» و سریال‌های «معصومیت از دست رفته»، «پول کثیف»، «به کجا چنین شتابان»، «مختارنامه» و «مدینه» ایفای نقش کرده که از آثار به یادماندنی این بازیگر هستند. او علاوه بر بازیگری سرود «ایران ایران» را نیز خوانده است که از ماندگارترین آثار هنری پیروزی انقلاب اسلامی به حساب می‌آید. رویگری معتقد است که امروز فراموش شده است و از این وضعیت گلایه دارد؛ رویگری با تبریک گفتن شب یلدا تأکید کرد که امسال شب یلدا در خانه می‌ماند.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: سال‌هاست که با کسالت و بیماری مبارزه می‌کنم ومدت‌هاست که من را فراموش کرده‌اند. من از افرادی هستم که سال‌ها در این کشور فعالیت هنری داشتم، آهنگ‌هایی خواندم و فیلم‌هایی کار کردم که امروز اگر قرار باشد این آثار را خلق کنند باید هزینه بسیاری کنند اما پس از این همه کار امروز من را فراموش کرده‌اند و مدت‌هاست کسی سراغم را نمی‌گیرد.

رویگری تصریح کرد: من قطعاً این دوران کسالت را پشت سر می‌گذارم و با سلامت به عرصه هنر برمی‌گردم اما باید به من و خیلی‌های دیگر که مثل من فراموش شده‌اند حمایت شود، من سال‌ها در این کشور خدمت کرده‌ام و نباید امروز در شرایطی باشم که به دلیل سال‌ها بیکاری برای فیزیوتراپی که باید ماهی چند جلسه انجام دهم با مشکل مالی مواجه شوم و حتی برخی مواقع نتوانم مراحل درمانم را به خوبی دنبال کنم. یاد کردن از هنرمندان بعد از اینکه از دنیا می‌روند هیچ ارزشی ندارد و باید پیش از این اتفاق از هنرمندان یاد کنند.

بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در پایان با تبریک فرا رسیدن شب یلدا گفت: من مدت‌هاست که فقط در خانه هستم و شب یلدا هم برای من به همین شکل خواهد بود، همه دعوت‌های شب یلدا را رد کرده‌ام و با همسرم در خانه می‌مانم و با هندوانه و انار خوردن شب یلدا را زنده نگاه می‌داریم. کرونا ما را در وضعیت خاصی قرار داده و بهتر است همه یلدای امسال را مثل روزهای گذشته با اعضای خانواده‌شان بگذرانند و از دورهمی‌ها پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز