محمدرضا حسینیان:

شهاب حسینی اجرا را می‌شناسد و به آن تسلط دارد / تلویزیون هم‌رفیق‌های خود را فراموش کرده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۸۶۱
شهاب حسینی اجرا را می‌شناسد و به آن تسلط دارد / تلویزیون هم‌رفیق‌های خود را فراموش کرده است
محمدرضا حسینیان با اشاره به اینکه شهاب حسینی کار خود را با اجرا آغاز کرده تأکید کرد که او اجرا را می‌شناسد و به آن تسلط دارد.

محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: رفاقت من با شهاب حسینی عمری بیش از 20 سال دارد، آن زمان که ما برنامه «نیم‌رخ» را روی آنتن داشتیم شهاب حسینی هم برنامه «اکسیژن» را در شبکه دو اجرا می‌کرد که اتفاقاً برنامه‌ خوب و پر مخاطبی بود.

حسینیان خاطرنشان کرد: شهاب حسینی کار خود را با اجرا آغاز کرد و در این عرصه هم فرد موفقی بود. او قطعاً به کار اجرا آشناست و تسلط دارد. متأسفانه به دلیل مشغله‌های فراوانی که دارم نتوانستم برنامه «هم‌رفیق» را به طور کامل ببینم و تنها بخش‌هایی از این برنامه را در فضای مجازی دیدم که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

او افزود: برای نقد و بررسی یک برنامه و در واقع برای نقد یک اجرا باید کار مجری را از ابتدا تا انتها ببینیم و بعد قضاوت کنیم، نمی‌توان با دیدن بخش‌هایی از یک برنامه کار مجری را مورد نقد و تحلیل قرار داد و اگر ما برای انتقاد فقط به همان صحنه‌ها و بخش‌هایی که در فضای مجازی دیده‌ایم اکتفا کنیم تحلیل درستی نداشته‌ایم و نباید تحلیل‌ها اینگونه باشد.

این مجری در ادامه خاطرنشان کرد: اطمینان دارم شهاب حسینی به دلیل محبوبیت و تسلطی که بر کارش دارد در برنامه «هم‌رفیق» موفق خواهد بود و برنامه‌اش به طور حتم از برنامه‌های پر مخاطب فضای مجازی است. همانطور که در ابتدا اشاره کردم شهاب حسینی در حرفه اجرا فردی مسلط و باتجربه است اما ورود بازیگرانی که چنین توانایی ندارند به این عرصه به این حرفه لطمه وارد می‌کند و بسیار آسیب‌زننده است. رسانه روزهای تلخ و شیرین دارد و تلویزیون به عنوان یک رسانه مرجع باید بداند چه افرادی در روزهای سخت یار او بوده‌اند. کسانی که 7 ساعت در روزهای خاص اجرا دارند یا برنامه‌هایی روی آنتن می‌برند که کار هر کسی نیست و در روزهایی مثل روز قدس و 22 بهمن برنامه‌های طولانی مدت را در شرایط سخت به بهترین شکل روی آنتن می‌برند دوستان و یاران رسانه هستند که نباید به راحتی آن‌ها را فراموش کرد.

او افزود: رسانه یک سری هم‌رفیق دارد و آن مجریانی هستند که سال‌های سال در شرایط مختلف با او همراه بوده‌اند ولی در حق این یاران صمیمی امروز جفا می‌شود و گویا تلویزیون یاران خود را فراموش کرده است. اگر مجری‌ها را کنار بگذاریم و سلبریتی‌ها را در جایگاه مجری قرار دهیم به این حرفه لطمه وارد می‌شود و فضای مجازی مشغول انجام همین کار است و تلویزیون نیز به تبعیت از آن همین کار را می‌کند.

این مجری در ادامه گفت: در همه جای دنیا یک مجری که کارکشته و باتجربه می‌شود ارزش و اعتبارش هم افزایش پیدا می‌کند اما در کشور ما اینگونه نیست.

او در پایان گفت: تلویزیون باید آهسته و پیوسته حرکت کند و نمی‌تواند محدودیت‌هایش را به طور کامل کنار بگذارد اما در فضای مجازی می‌بینیم مطالبی دستاویز می‌شود که امکان مطرح کردن آن‌ها در تلویزیون وجود ندارد. به نظر من هر کس که بتواند در قاب رسانه، رسانه‌های ما را پرطرفدار کند انتخاب درستی است تا مردم رسانه‌های خودمان را ببینند و به سراغ برنامه‌ها و رسانه‌های خارجی نروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز