در برنامه «شکلات تلخ» از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما؛

کودکی که به دست مامان فاطی نجات پیدا کرد/ کارتن خواب های تهران هم شب یلدا داشتند/ ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۹
کودکی که به دست مامان فاطی نجات پیدا کرد/ کارتن خواب های تهران هم شب یلدا داشتند/ ببینید
برنامه «شکلات تلخ» فردا سه شنبه با موضوع کودکان آسیب دیده ای که توسط فاطمه برزگر نجات پیدا کرده بودند و البته با نیم نگاهی به برگزاری مراسم شب یلدا در گرم خانه های تهران به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی احمدی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش برنا، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت: در برنامه روز سه شنبه داستان فعالیت های فاطمه برزگر را که بخشی از آن روز شنبه روی آنتن رفت به تصویر می کشیم و در این برنامه به روایت فعالیت های فاطمه برزگر در سطح کشور و یافتن کودکان آسیب دیده ای که شرایط ناگواری داشتند اما به کمک مامان فاطی به تهران آمدند، مراقبت شدند، محبت دیدند و بیماری اشان تحت نظارت متخصصین مختلف درمان شد و شرایط تحصیل عالیه برای آن ها مهیا شد تا امروز بتوانند در بهترین دانشگاه های ایران و جهان تحصیل کنند می پردازیم.

مجتبی احمدی کارگردان مستند شکلات تلخ می گوید: آیا این جالب نیست که امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان آسیب دیده و نجات یافته توسط مامان فاطی در 40-30 سال گذشته با خانواده و فرزندانشان به او سر می زنند، با او دیدار دارند و هنوز در خصوص مسائل مهم زندگیشان با مامان فاطی مشورت می کنند.

تهیه کننده این مستند اجتماعی ادامه می دهد : در برنامه شکلات تلخ و در روز سه شنبه قصه زندگی چند کودک شهرستانی از مشهد و شیراز و غیره که در شرایط ناگواری زندگی می کردند و امروز در آرامش هستند تحلیل می شود و موضوع فرزند خواندگی با محوریت تسهیل در این مقوله مورد بررسی قرار می گیرد.

احمدی در پایان گفت: در برنامه شکلات تلخ 50 ام به گرم خانه های تهران رفتیم و همراه با محمد طیبی مدیر مرکز جهادی میر طیبی برگزاری مراسم شب یلدای یکی از گرم خانه های تهران و تهیه هدایا برای کودکان خیابان در آخرین شب پاییز را به تصویر می کشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز