دو هشتگ داغ شبکه های اجتماعی جهان عرب در «هاشتاغ» شبکه العالم؛

بررسی ترند «ایران سپاس » و «صهیونیست شده ها را تحریم کن» در تلویزیون

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۷۹۱۳
بررسی ترند «ایران سپاس » و «صهیونیست شده ها را تحریم کن» در تلویزیون
دو هشتگ داغ شبکه های اجتماعی دنیای عرب «ایران سپاس» و «صهیونیست ها را تحریم کن» در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، هشتگ «شکرا ایران» که پیام قدردانی و تشکر عراقی ها از جمهوری اسلامی ایران است که با رهبری فرزانه و انسان دوستی و ایمان و اعتقادات راسخ خود همیشه در کنار کشور و ملت عراق بوده ، در شبکه های اجتماعی این کشور ترند شده و در این برنامه از «هاشتاغ» بررسی خواهد شد.

در این خصوص تشریح خواهد شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و سقوط قیمت نفت، عراق دچار بحران مالی شدید شده است و در سایت های خبری عراق آمده است که بالا رفتن قیمت دلار، تأثیری بر قیمت محصولات صادراتی ایران به این کشور ندارد زیرا از این بعد هر گونه معامله، بنا به پیشنهاد ایران با دینار انجام می شود.

همچنین در این رابطه ذکر خواهد شد؛ توده مردم عراق در توییت های خود مراتب تشکر و قدردانی خود را از جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور مقتدر منطقه که همیشه پناهگاه و حامی عراق بوده است، اعلام کردند.

«صهیونیست شده ها را تحریم کن» هشتگ مهم و پربازدید دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این خصوص نیز بیان خواهد شد که کاربران شبکه های اجتماعی ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با انتشار هشتگ هایی خواستار تحریم بانک اسلامی ابوظبی به خاطر همکاری اش با بانک لئومی رژیم صهیونیستی که در زمینه شهرک سازی صهیونیستی در فلسطین فعالیت دارد، شدند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب دوم دی ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما