برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر؛

بررسی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در مجله ورزشی

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۷۹۸۶
بررسی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در مجله ورزشی
دیدار نهایی رقابت‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا، در رقابت پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی «از پنجره رو به ورزش»، تفسیر خواهد شد.

به گزارش برنا، در این برنامه از مجله ورزشی، سیاوش معتمدی؛ کارشناس حرفه ای ورزشی، بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، بین تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای در ورزشگاه مدرن الجنوب قطر را که منجر به بازماندن پرسپولیس از قهرمانی در این مسابقات و دستیابی به جام آسیا شد، برای علاقه مندان کردزبان فوتبال مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این برنامه در خصوص دلایل شکست تیم پرسپولیس در این بازی همچون نبود بازیکن کلیدی تیم و کارشکنی های ای اف سی، بدشانسی در ضربات پنالتی و عوامل دیگر دخیل در این شکست اشاره خواهد شد.

برگزاری آخرین گرندپری فصل 2020 فرمول یک قهرمانی جهان در پیست «یاس مارینا» شهر ابوظبی در امارت و برتری مکس فرستاپن راننده هلندی تیم ردبول، تمدید قرارداد جیانیس آنتتو کنمپو از سوی باشگاه میلواکی باکس با ارزش 228 میلیون دلاری و موفقیت تیم متمول ایران مال برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد با استفاده از چهره های مطرح از رویدادهای مهم ورزشی دیگری است که در این برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

«پنجره رو به ورزش» به تهیه کنندگی مهدی منظوری و اجرای مهرداد احمدزاده چهار دی ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما