دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

تقدیر از حوزه نشر استان ها

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۸۶۱۳
تقدیر از حوزه نشر استان ها
همزمان با برگزاری برنامه های «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» از فعالان حوزه چاپ و نشر در استان‌ها قدردانی می شود.

به گزارش برنا، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‎اندرکاران در استان‌‌ها خبر داد و گفت: به زودی برنامه‌‌های «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» از سوی دفتر چاپ و نشر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌‌های انجام شده از سوی دفتر چاپ و نشر با ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‎ها، برنامه‌هایی در ۲۴ استان‎ برگزار شده است. بزرگداشت حوزه چاپ و تکریم از دست‌‌اندرکاران با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی مبتنی بر پیشگیری‎های لازم در حفظ فاصله اجتماعی و پوشش حفاظت‎های فردی و پرهیز از تجمع برگزار شده‎اند و از اهالی برگزیده چاپ تجلیل شده است.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر همچنین درباره دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‌‎ها بیان کرد: بازدید از واحدهای چاپی، گفتگو با صاحب‌نظران، متخصصان و فعالان حوزه چاپ، بررسی مشکلات و موانع و دریافت پیشنهادات و طرح‎ها از دیگر برنامه‎های انجام شده در استان‎ها بوده است.

دانش در پایان خاطرنشان کرد: به زودی جشنواره ملی «صنعت چاپ و نشر» نیز کار خود را با اعلام فراخوان بخش مسابقات آغاز خواهد کرد و ۲ برنامه «نشان چاپ» و «نشان شیرازه» را برای اهالی نشر، چاپ و طراحان پیش خواهد برد.

چندی پیش جلسه شورای سیاستگذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی «چاپ و نشر» برگزار شد و در آن بر تجلیل از خادمان و پیشکسوتان و پدید آورندگان در کنار برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های علمی تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز