به دنبال آغاز فصل دوم مسابقه «فن آورد»؛

شبکه چهار فراخوان داد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۸۸۶۳
شبکه چهار فراخوان داد
مجموعه رقابت‌های تخصصی «فن‌آورد» دوره ششم خود را در قالب رشته برنامه‌نویسی کامپیوتر برگزار می کند.

به گزارش برنا، مجموعه رقابت‌های تخصصی «فن‌آورد» دوره ششم خود را در قالب رشته برنامه‌نویسی کامپیوتر حول ۲ گرایش «مدیریت هوشمند ترافیک شهری» و «مدیریت هوشمند شبکه توزیع کالا» در قالب فصل دوم برنامه تلویزیونی برگزار خواهد کرد که با دعوت از برنامه‌نویسان به این رقابت، مهارت‌های برنامه‌نویسی و فهم الگوریتم آنها را به چالش خواهد کشید.

تولید دوره جدید رقابت‌های تخصصی فن‌آورد و فصل جدید آن از شبکه چهار سیما آغاز شده و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

مسابقه تلویزیونی «فن‌آورد» مجموعه رقابت‌هایی است که مهارت‌های افراد متخصص، مستعد و نخبه را که برای حل مسایل سازمان‌ها مورد نیاز است، به‌صورت عملیاتی محک می‌زند. افراد و تیم‌های گوناگون روی یک چالش مشترک کار کرده تا بهترین آن‌ها مشخص و رتبه‌بندی شوند. فن‌آورد در این مسیر تاکنون توانسته است مهارت‌های بیش از ۲۰۰۰۰ نفر را به چالش بکشد. پخش فصل اول این مجموعه با همت گروه اجتماعی شبکه چهار سیما نیمه دوم خردادماه سال جاری آغاز شد و تا مردادماه ادامه داشت.

در فصل گذشته «فن آورد» به کشف استعداد ها در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی پرداخت و نفرات و پروژه های برتر توسط حامیان دولتی و خصوصی پشتیبانی شدند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

در ادامه راه  تلاش فن آورد برای کشف و حمایت استعدادهای تازه نفس، در قالب مستند مسابقه «فن آورد ۲» درآمده و با دو موضوع «ترافیک شهری» و «توزیع هوشمند کالا بر پایه طراحی الگوریتم»  اقدام به برگزاری رقابت های جدید کرده است.

زمان و نحوه برگزاری مسابقه؛

از این رو از داوطلبان متخصص در حوزه های نرم افزار، مهندسی و مدیریت دعوت به عمل می آید تا از تاریخ ۱ الی ۱۰ دیماه از طریق سایت شبکه چهار (لینک های زیر) ثبت نام کنند.

http://tv۴.ir/content/۲۲۱۹۰۱

https://fanavard.com

 

نظر شما