در باکس صحنه گران شبکه "نمایش" خواهیم دید؛

مرور آثار دنزل واشنگتن در سینمای هالیوودی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۹۴۹۸
مرور آثار دنزل واشنگتن در سینمای هالیوودی
شبکه نمایش، در بخش موضوعی منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضامین محیط زیست یا اکوسیستمی که در آن زندگی می کنیم می پردازد و در بخش صحنه گران نیز فیلم های "دنزل واشنگتن" مرور خواهد شد.

به گزارش برنا ، شبکه نمایش در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج «قاسم سلیمانی» ، روز جمعه ۱۲ دی ماه فیلم سینمایی "چ" را در ساعت ۲۳ پخش خواهد کرد.

ایرانی:

تله فیلم و فیلم های ایرانی شبکه نمایش در هفته پیش رو فیلم های: پلاگ، زنگ حساب(به مناسبت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی)، نیلا زنده است، مسیر روشن (به مناسبت روز ۹ دیماه و همزمان با روز بصیرت)، لب دریا، منفی ۱۶۸ درجه و سیانور هستند که به ترتیب از شنبه ۶ تا ۱۲ دی ماه ، در ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

موضوع منتخب نمایش:

در بخش موضوعی منتخب هفته، این شبکه بخش ساعت ١٩ خود را به پخش فیلم هایی با مضامین محیط زیست اختصاص داده است که به ترتیب فیلم های: نهنگ آزاد۲، معدن، آب ۱، آب ۲، جنگل بان جوان، عملیات جنگل و حامی گرگ روی آنتن می روند.

صحنه گران:

شبکه نمایش در بخش مرور آثار بازیگران، این هفته به فیلم هایی از "دنزل واشنگتن" می پردازد. این بازیگر برنده جایزه اسکار، با حضورش در فیلم های مختلف و با به تصویرکشیدن زندگی واقعی بعضی از شخصیت ها مثل مالکوم ایکس، رابین کارتر و ... توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

این هفته به ترتیب ، فیلم های : آنتوان فیشر، توقف ناپذیر، دو اسلحه، مالکوم ایکس، حصارها، مناظره و جان کیو که این بازیگر در آنها نقش آفرینی کرده است، در ساعت ٢١ پخش می شوند.

جذاب:

فیلم های جذاب ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب از شنبه تا جمعه ۱۲ دی ماه به ترتیب: افتخارتامی موریس، قرارداد، دست شیطان، کنوک، همراه مرموز، محافظ و چ پخش خواهند شد.

کلاسیک:

فیلم های کلاسیک این هفته به ترتیب: صد هزار دلار، اتاق سبز، گرسنه، نیوکلاس نیکلبی، دو مرد در شهر، صبح بخیر و برف های خونین هستند که مخاطبان می توانند در ساعت ۱ بامداد به تماشای آنها بنشینند.

 

نظر شما