نویسنده کتاب «حاج قاسم سلام» در برنامه" یه روز تازه" مطرح کرد:

نسل جوان از کتاب «حاج قاسم سلام» استقبال کردند/ سردار از ارشاد خواست کتاب منتشر نشود/ ۵۶ هزار نوار از روایت راویان جنگ داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۹۶۴۳
نسل جوان از کتاب «حاج قاسم سلام» استقبال کردند/ سردار از ارشاد خواست کتاب منتشر نشود/ ۵۶ هزار نوار از روایت راویان جنگ داریم
نویسنده کتاب «حاج قاسم سلام» در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: دختران و پسران جوان به واسطه بیان زندگی شهید سلیمانی از این کتاب استقبال کردند. اطلاعات این کتاب مستند و روایی است.

به گزارش برنا، مجید سان کهن نویسنده کتاب حاج قاسم سلام گفت: کتاب حاج قاسم سلام پیش از شهادت شهید سلیمانی نوشته شد. در آن زمان حاج قاسم در نامه‌ای به ارشاد خواسته بودن که کتاب‌ها برای چاپ ارسال نشود. در نتیجه من هم امیدی به انتشار این کتاب نداشتم. دقیقاً روز ارسال این کتاب به سردار سلیمانی خبر شهادت منتشر شد.

سان کهن اظهار داشت: این کتاب روایت حمیدرضا فراهانی است که فرماندهی شهید سلیمانی در عملیات والفجر 8 را روایت می‌کند. کتاب فضایی نزدیکی به روحیات شهید سلیمانی دارد. قسمت اول تحت عنوان "از من" هست که زندگی حمید فراهانی در آن نوشته شده است. در قسمت دوم به فرماندهی شهید سلیمانی در عملیات والفجر 8 پرداخته‌ایم.

وی افزود: در حوزه خاورمیانه و جنگ ایران و عراق کار می‌کردم و به این واسطه نگاه راویان به فرماندهان برایم جذاب بود. روایت‌های راویان جنگ حدود 56 هزار نوار است. در این کتاب از 10 تا 15 نوار استفاده شده است. از پژوهشگران دعوت می‌کنم که سراغ این نوارها بروند.

نویسنده کتاب حاج قاسم سلام در پایان گفت: دختران و پسران جوان به واسطه بیان زندگی شهید سلیمانی از این کتاب استقبال کردند. اطلاعات این کتاب مستند و روایی است. سبک کتاب نیز بر اساس سر تیتری تحت عنوان حاج قاسم سلام است. دومین جلد مجموعه فرمانده و راوی برای کربلای 4 که روایت نادر نوروزشاد است، در آینده منتشر می‌شود.  

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز