مهدی صباغ‌زاده در پی درگذشت اصغر عبداللهی:

سینمای ایران یکی از بهترین فیلمنامه‌نویس‌های خود را از دست داد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۶۱۶
سینمای ایران یکی از بهترین فیلمنامه‌نویس‌های خود را از دست داد
مهدی صباغ‌زاده با ابراز تأسف از درگذشت اصغر عبداللهی تأکید کرد که سینمای ایران یکی از بهترین فیلمنامه‌نویس‌های خود را از دست داد.

مهدی صباغ‌زاده کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: اصغر عبداللهی فیلمنامه‌نویس توانمند و بزرگی بود و حیف که او را اینقدر زود از دست دادیم، به نظر من او بهترین فیلمنامه‌نویس‌ پس از انقلاب سینمای ایران است.

صباغ‌زاده خاطرنشان کرد: اصغر عبداللهی علاوه بر اینکه قلم بسیار خوبی داشت انسان خوش اخلاق و خوش قلبی بود. در آثارش تازگی و بداهت را به خوبی می‌شد احساس کرد و یکی از ویژگی‌های جالب اخلاقی‌اش در کار این بود که هیچ‌گاه برای نگارش از کامپیوتر استفاده نمی‌کرد و واقعاً دست به قلم می‌شد.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: اصغر عبداللهی آثار بسیار خوبی خلق کرد و علاوه بر فیلمنامه‌هایی که از او به فیلم تبدیل شد قصه‌های کوتاه خیلی خوبی داشت که برخی به چاپ رسیده و برخی از آن‌ها هنوز به چاپ نرسیده و امیدوارم خیلی زود شرایط چاپ این آثار نیز فراهم شود. من در چند فیلم سینمایی با او همکاری داشتم و او فیلمنامه آثاری چون «پیشنهاد 50 میلیونی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «عشق کافی نیست» را نوشت که برای من تجربه‌های همکاری بسیار خوبی بودند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «دزدان مادربزرگ» در پایان گفت: درگذشت اصغر عبداللهی اتفاقی تلخ برای سینمای ایران است و درگذشت او را به خانواده او و اهالی سینما تسلیت می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز