در برنامه «یه روز تازه» مطرح شد؛

دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه به صورت محدود و آنلاین برگزار خواهد شد/ ۹ دی رژه موتوری و ماشینی خواهیم داشت/ مراسم تشییع شهید سلیمانی بزرگ‌ترین بدرقه جهانی بود/ دلقک‌های ماهواره‌ای حرفی در برابر مردم ندارند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۰۹۹۲
دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه به صورت محدود و آنلاین برگزار خواهد شد/ ۹ دی رژه موتوری و ماشینی خواهیم داشت/ مراسم تشییع شهید سلیمانی بزرگ‌ترین بدرقه جهانی بود/ دلقک‌های ماهواره‌ای حرفی در برابر مردم ندارند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: در یک سال اخیر از 9 تا 19 دی‌ماه چندین مناسبت اضافه شد که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. شهادت و تشییع شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود. 16 دی بزرگ‌ترین بدرقه جهانی را شاهد بودیم.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام‌ محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 9 دی یکی از روزهای مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است. در جریان فتنه سال 1388 که یک فتنه آمریکایی و صهیونیستی بر علیه انقلاب اسلامی بود. حضور مردم این فتنه را خنثی کرد و روز 9 دی را تبدیل به قله مناسبت‌های انقلاب کردند. مردم با ولایت تجدید میثاق کردند. در یک سال اخیر از 9 تا 19 دی‌ماه چندین مناسبت اضافه شد که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. شهادت و تشییع شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود. 16 دی بزرگ‌ترین بدرقه جهانی را شاهد بودیم. در این دهه چهلمین روز شهادت دانشمند شهید فخری زاده را داریم که باید یاد این شهید بزرگوار را گرامی داریم. 18 دی‌ماه هم سالروز حمله مقتدرانه سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق است که مقام معظم رهبری از این روز به عنوان یوم‌الله یاد می‌کنند. در نهایت هم 19 دی‌ماه را داریم که سالروز قیام مردم قم بر علیه رژیم طاغوت است. در شهر تهران دو مناسبت دیگر نیز داریم. 10 دی‌ماه سالروز شهادت چندین شهید در ورامین به دست مزدوران رژیم طاغوت است و 18 دی‌ماه سالروز شهادت جوانان شهرری را داریم که به دست مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند.

محمودی اظهار داشت: برنامه‌های فراوانی داریم اما امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس تجمع میدانی مردمی را نداریم. برنامه ویژه‌ای در مسجد لولاگر تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. سردار نقدی و سید فرید موسوی نماینده شهر تهران در این برنامه حضور خواهند داشت. رژه موتوری و ماشینی مردمی را در نقاط مختلف استان تهران خواهیم داشت. جلسات ایام فاطمیه هم در این میان برگزار خواهد شد. جلسات به صورت محدود است اما در فضای رسانه‌ای و مجازی بازتاب گسترده خواهد داشت. در روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز رژه موتوری و ماشینی را از دانشگاه تهران تا میدان آزادی خواهیم داشت. در 500 نقطه شهر تهران سرود و مسابقات کتاب‌خوانی اجرا خواهد شد. در این برنامه‌ها به صورت ویژه به وصیت‌نامه شهید سلیمانی می‌پردازیم.

وی افزود: در 18 دی‌ماه مراسم چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده را خواهیم داشت که توسط وزارت دفاع در منطقه آبسرد برگزار خواهد شد. بسته مناسبت‌های این ایام فرصت‌هایی برای پرداختن به ارزش‌های انقلاب است. بسیاری از این برنامه‌ها به صورت آنلاین نیز برگزار خواهند شد تا مردم از این برنامه‌ها استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: یکی از افتخارات ما پیش‌گامی شهید سلیمانی در کمک‌های مؤمنانه بودند. در این دهه به این موضوع توسط گروه‌های جهادی و مساجد پرداخته خواهد شد. تا به اقشار مختلف جامعه در این شرایط سخت اقتصادی کمک کنیم.

محمودی در پایان گفت: حاج قاسم فانی در ولایت بود، این موضوع را در وصیت شهید سلیمانی می‌بینیم. عزت حاج قاسم به دلیل حرکت در مسیر حضرت زهرا و انقلاب اسلامی بود. ولایت دشمن زیاد دارد و مردم در میدان هستند. دلقک‌های ماهواره‌ای با رفتار سخیف حرفی در برابر ملت ایران ندارند. جایگاه رهبری در دنیا مطرح شده است و دنیا به عزمت رهبری اعتراف می‌کنند. نقد به مسائل داشته باشیم اما از انقلاب فاصله نگیریم.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز