«خون و نفت» در «به اضافه مستند»

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۲
«خون و نفت» در «به اضافه مستند»
«به اضافه مستند» پشتِ پرده‌ تجارت ایران با ونزوئلا در بازار نفت را بررسی می‌کند.

به گزارش برنا، مستند بلند «خون و نفت» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر پس از نمایش در سامانه های ویدیویی و پلتفرم‌های اینترنتی، برای اولین بار در قالب برنامه «به اضافه مستند» پخش تلویزیونی خواهد داشت.

این مستند ۵۰ دقیقه‌ای که به ابعاد پشت پرده ارسال نفتکش‌های بنزین ایران به ونزوئلا و روابط پیچیده اقتصادی و سیاسی با این کشور می‌پردازد، سه‌شنبه نهم دی ماه از ساعت ۲۰ در برنامه «به اضافه مستند» شبکه مستند سیما نمایش و نقد و بررسی خواهد شد.

تازه‌ترین محصول خانه مستند روایت کمک‌های نفتکش‌های ایرانی و ونزوئلایی در برهه‌های حساس روابط ۲ کشور به یکدیگر است که پس از پایان پخش آن با حضور عوامل اصلی ارسال نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا ابعاد مختلف این اتفاق تاریخی و بزرگ بررسی خواهد شد.

عوامل این مستند عبارتند ازنویسنده و کارگردان: مصطفی شوقی، تدوین: مسعود ساکی، صداگذار و آهنگساز: محمدامین آشوری، گوینده: علی رضا جهادی، فیلمبردار: سامان مختاری و یونس راشدی، فیلمبردار ونزوئلا: محسن اسلام زاده، مدیر تولید سوریه: حنیف خیرالامور، مدیر تولید لبنان: حسین مذنب، آرشیو: نیما شعاعی و حامد سیستانی و تهیه‌کننده: مهدی مطهر.

 

نظر شما