« افسانه آرش» را در شبکه نهال ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۱۵۲۱
« افسانه آرش» را در شبکه نهال ببینید
انیمیشن « افسانه آرش» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 18 از شبکه نهال روی انتن می رود.

به گزارش برنا؛ مجموعه « افسانه آرش» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا کاویان راد با تکنیک دو بعدی در 26 قسمت 15 دقیقه ای برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

این مجموعه درهر قسمت پانزده دقیقه ای خود قصد دارد تا در هیاهوی ابر قهرمانان هالیودی و ژاپنی به معرفی آرش، قهرمان افسانه ای ایران زمین بپردازد و الگویی از وارستگی و فداکاری پهلوانان کهن این مرز و بوم به روایت محمدرضا یوسفی به مخاطبان خود معرفی کند.

 در خلاصه داستان این مجموعه می بینیم که آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می شود. وی از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه های گوناگون به اثبات می رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وامی گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می رود و بر تنه درخت گردویی می نشیند. آرش جان خود را در تیر می کند و ...

ماجراهای این مجموعه به گونه ای درهم تنیده و سلسله وار است که مخاطب را در طول مجموعه همواره همراه می سازد و همچنین  کاراکترها و فضاهای بیشمار این انیمیشن با هنرمندی خاصی از تنوع و جذابیت برخوردار ساخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز