قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه «یه روز تازه»؛

مراسم‌های دینی و ایام‌الله تعطیل‌ناپذیر هستند/ شاهد انعکاس جهانی دهه بصیرت و میثاق با ولایت خواهیم بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۲۵۰۷
مراسم‌های دینی و ایام‌الله تعطیل‌ناپذیر هستند/ شاهد انعکاس جهانی دهه بصیرت و میثاق با ولایت خواهیم بود
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ارتباطی تلفنی با برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: امسال در دهه بصیرت و میثاق با ولایت تجمعات میدانی نداریم و برنامه‌ها در شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی و رسانه ملی تولید شده است؛ بنابراین شاهد انعکاس جهانی این دهه خواهیم بود.

به گزارش برنا، نصرت‌الله لطفی در برنامه یه روز تازه گفت: در ایام‌الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت هستیم. در مقاطع گوناگون و در دهه دوم دی‌ماه مناسبت‌های بسیار استثنایی را داریم که در سال‌های قبل برنامه‌های ما محدود به یوم‌الله 9 دی بود؛ اما امسال همزمان با شهادت سردار سلیمانی و شهادت شهید فخری‌زاده مراسم‌ها در یک دهه برگزار می‌شود. اگر چه امسال مراسم‌ها همراه با محدودیت‌هایی است اما همزمان با شیوع ویروس کرونا شعاری داشتیم که براساس این شعار مراسم‌های دینی و ایام‌الله تعطیل‌ناپذیر هستند.

لطفی اظهار داشت: با شیوه و مدیریت خاص در شرایط حاضر مراسم‌ها در کشور برگزار خواهد شد. امسال مثل سال‌های قبل تجمعات میدانی نداریم اما بیش از 750 برنامه در کل کشور اجرا خواهد شد. برنامه‌ها در شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی و رسانه ملی تولید شده است. همچنین فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغات شهری را در این دهه داریم.

وی افزود: در این دهه یوم‌الله 9 دی، قیام مردمی 19 دی، سالگرد شهادت و بدرقه سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده را داریم. برای گرامیداشت این ایام برنامه‌هایی با زبان‌های مختلف ابری، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و اردو تولید شده است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان گفت: وبینارهای تخصصی بصیرتی با تبین دستاوردهای این دهه نیز برگزار خواهد شد. ده‌ها مسابقه کتابخوانی و دیوارنگاری‌های شهری را نیز در دستور کار داریم. این برنامه‌ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت فراتر از مرزهای کشور است و شاهد انعکاس جهانی این دهه خواهیم بود.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز