سحرزکریا باز هم مهران مدیری را به توپ بست

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۶۸۰
سحرزکریا باز هم مهران مدیری را به توپ بست
سحرزکریا با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سریال «عاشقانه»، مهران مدیری را متهم به بی توجهی نسبت به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون کرونا کرد.

به گزارش برنا؛ سحر زکریا با انتشار عکسی از سلفی عوامل سریال عاشقانه و متن زیر در صفحه اش نوشت: شما سلبریتی های این مملکت وقتی این باشید چه انتظاری از مردم دارید.

وقتی در اوج کرونا این وضعیت شماست، چطور به مردم می گویند در خانه بمانند. مردمی که درد نان دارند، درد سرپناه دارند. از روی کادر درمان خجالت نمی کشید، نه چون شما پول های آنچنانی در می آورید و یک خبر خوب که حتما می دانید، واکسن فایزر در ایران موجود است هر واکسن به مبلغ 35 میلیون تومان یعنی 75 میلیون برای یک نفر. خوب شما که قطعا می توانید بزنید از سینه چاکان آقای مدیری یک سوال دارم، چرا در برنامه دورهمی طلب واکسن برای مردمش نمی کند. بس نیست پرسیدن سوال های بی محتوا (چرا ازدواج نمی کنی؟) درد ما فقط این خزعبلات است، نه باز شما هم به دستتان واکسن آمریکایی خواهد رسید. گور پدر ما و امثال ما، حالا یکسری خوشحال باشند که دورهمی و برنامه های صدمن یه غاز می بینند  و تفسیرشان این است که می خندیم. نه دوستان شما یک شب می خندید، این دوستان شب های زیادی به نادانی شما می خندند، متاسفم!

نظر شما