در برنامه «شکلات تلخ» از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما؛

مادران و آسیب های جبران ناپذیر یک اشتباه عجیب / آرزو هایی که به بار نشست/این یک رویا نبود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۶:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۸۸۸
مادران و آسیب های جبران ناپذیر یک اشتباه عجیب / آرزو هایی که به بار نشست/این یک رویا نبود
برنامه شکلات تلخ این هفته به زندگی زنان و مادرانی می پردازد که درگیر اعتیاد شدند و زندگی اشان را از دست دادند اما... برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی یک شنبه و سه شنبه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

به گزارش برنا، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند در خصوص برنامه شکلات تلخ در هفته جاری می گوید: زنان و مادران پایه و اساس شکل گیری هر خانواده هستند و اصولا بر اساس مدیریت زن در خانه کانون خانواده مستحکم می شود و بر اساس مدیریت مادرانه مسیر زندگی فرزندان تعیین و به روشنایی و نور می رسد. بدیهی است که اگر این پایه و اساس شکل گیری خانواده دچار خلل یا آسیبی گردد حتما نتیجه اتفاق غیر قابل جبران و پرهیاهو خواهد بود.

مادران و زنان معمولا مانع هر گونه آسیب و فساد برای خانواده هستند و پر واضح است که اگر خودشان دچار اتفاق یا مسئله ای گردند ناگزیر همه اعضای  خانواده تحت تاثیر خواهند بود. در برنامه پیش رو موضوع آسیب زنان با رویکرد خروج از منزل و انواع آسیب بررسی می شود و در گفت و گو با چند آسیب دیده حوزه اعتیاد و کارشناسان مرتبط به بررسی چرایی ورود به اتفاق و البته مسیر نجات و خروج خواهیم رسید.

احمدی در پایان افزود: در گفت و گو با ندا ماندنی مدیر موسسه سرای مهر زندگی برخی از آسیب دیدگان حوزه اعتیاد، زنان فاصله گرفته از خانواده و کارتن خواب و اوضاع و احوال اشان را بعد از نجات، گفت و گو و تحلیل می کنیم.

برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی یک شنبه و سه شنبه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز