بازگشت پرویز پرستویی با «بادیگارد»

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۹
بازگشت پرویز پرستویی با «بادیگارد»
فیلم سینمایی «بادیگارد» اثر فاخری از «ابراهیم حاتمی کیا» با موضوع آرمان گرایی اجتماعی، روز جمعه میهمان مخاطبان کردزبان شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش برنا، داستان فیلم «بادیگارد» روایت آرمان های یک قهرمان درجامعه امروزی است که مورد ظلم قرار گرفته و در تقابل با جامعه ایست که رو به مدرن گرایی می رود.

حیدر ذبیحی با بازی درخشان « پرویز پرستویی» بادیگاردی است که وظیفه حفاظت از مسئولان بلند پایه کشور را بر عهده دارد . حیدر، شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می بیند که او را نسبت به مسئولیتش دچار تضاد و تردید می کند.

داستان از آنجا آغاز می شود که اتفاقی برای یکی از مسئولان بلند پایه می افتد و این اتفاق مشکلاتی را برای حیدر به دنبال دارد و بحران های درونی او را بیشتر می کند.

در ادامه حیدر به عنوان محافظ یک دانشمند هسته‌ای به نام «میثم» تعیین می‌شود  که نقش او را بابک حمیدیان بازی می‌کند  و قرار است حیدر از او در مقابل ترور احتمالی محافظت کند و ماجراهایی رقم زده می شود که مخاطب را درگیر چالش خود می کند.

از جمله نقش آفرینان دیگر «بادیگارد»؛ مریلا زارعی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، کیمیا حسینی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، سیداحسان امانی، کامران نجف زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، محمد ربانی و سیامک سالاری  هستند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» به تهیه کنندگی احسان محمدحسنی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین جلوه های بصری را به دست آورده و در بخش‌های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم برداری هم نامزد شده است.

«بادیگارد» با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی، 12 دی ماه ساعت 18:15  به مدت 100 دقیقه از کانال کردی شبکه سحرپخش خواهد شد.

 

نظر شما