دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شهید سلیمانی؛ نماد جاودانه انسان مسلمان انقلابی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۴۵۷۲
شهید سلیمانی؛ نماد جاودانه انسان مسلمان انقلابی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد جاودانه انسان مسلمان انقلابی است.

به گزارش برنا، سیدسعیدرضا عاملی در همایش رسانه و مکتب سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی در سخنرانی، وصیت نامه و حرکت پیوسته خود همواره دغدغه ولایت فقیه را داشت.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی، چهره نمادین هویت مطلوب مسلمان انقلابی بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی غبارها را از چهره انقلاب اسلامی را پاک کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد متفاوتی از انقلابی بودن را به نمایش گذاشت، تاکید کرد: وظیفه رسانه بازنمایی واقعیت است و جبهه حق و باطل در کنار مردان بزرگ است که معنا پیدا می‌کند و در این راستاست که رسانه حق و رسانه باطل معنا پیدا می‌کند.

عاملی با انتقاد از اینکه رسانه‌های غربی حاضر نشدند ترور سردار سلیمانی از سوی آمریکا را «ترور» بنامند، تاکید کرد: آن‌ها تلاش کردند صرفا از سردار سلیمانی چهره‌ای صرفا نظامی تصویر کنند و به شدت دقت دارند که چه واژگانی را برای بازنمایی رویدادها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غرب در واکنش به شهادت سردار سلیمانی، ترس غرب را از قدرت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت، گفت: آن‌ها نگران اثر مثبت فرهنگی شهادت سردار سلیمانی بر جامعه ایران بودند. تراز شهید سلیمانی، تراز یک سردار بزرگ بود که همه جبهه باطل را به واکنش واداشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اعتبار آمریکا با خون شهید سلیمانی نابود شد، گفت: بیانیه سران آلمان، انگلیس وفرانسه در خصوص ترور شهید سلیمانی نشان داد همه اینها مثل هم هستند و توجهی به دیگر ملت‌ها ندارند. آن‌ها یک کلمه ترور را محکوم نکردند.

عاملی با بیان اینکه آثار وجودی سردار دل‌ها در سال‌های بیشتر بیش از این مشهود خواهد شد، گفت: سردار سلیمانی قدرت بازدارندگی همه جانبه کشور را در حوزه‌های نظامی، امنیتی، بازدارندگی سیاسی و بازدارندگی فرهنگی بالا برد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی به صورت عملی عامل وحدت شیعه – سنی در مسیر جبهه مقاومت بود. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شخصیت شهید سلیمانی را شخصیت الهی دانست و گفت: جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی این شهید زبانزد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز