ایرج راد:

امیدواریم از سوی نمایندگان مجلس شاهد پیگیری درست و نتیجه‌بخشی برای اهالی تئاتر باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۴۵۷۵
امیدواریم از سوی نمایندگان مجلس شاهد پیگیری درست و نتیجه‌بخشی برای اهالی تئاتر باشیم
ایرج راد تجمع اهالی تئاتر در مقابل مجلس شورای اسلامی را در جهت بیان مطالبات اهالی تئاتر دانست و ابراز امیدواری کرد که مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد پیگیری دست و نتیجه‌بخشی باشد.

ایرج راد بازیگر و کارگردان تئاتر و رییس هیئت مدیره خانه تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: چند روز قبل اعلام کرده بودیم که با حضور نمایندگان صنوف خانه تئاتر در ضلع شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی برای بیان مطالبات خود تجمع خواهیم کرد و روز یکشنبه این تجمع صورت گرفت.

راد خاطرنشان کرد: ما بیانیه‌ای برای بیان مطالبات خود آماده کرده بودیم که توسط نماینده اهالی تئاتر در مقابل مجلس شورای اسلامی خوانده شد و این بیانیه به نمایندگان و ریاست مجلس شورای اسلامی نیز تحویل داده شده است که منتظر پیگیری آن‌ها هستیم.

این بازیگر در ادامه گفت: ما از اهالی تئاتر خواسته بودیم که همه حضور نداشته باشند و تمام نمایندگان صنوف در این تجمع حاضر شدند تا در شرایط حاضر تجمع چندانی هم صورت نگیرد. تمام مطالبات ما در بیانیه مطرح شده است و همانطور که تأکید کردم این بیانیه برای همه نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شده و امیدواریم از سوی نمایندگان مجلس شاهد پیگیری درست و نتیجه‌بخشی باشیم.

او در پایان گفت: در این تجمع هیچ پاسخی به اهالی تئاتر داده نشد و هیچ یک از نمایندگان مجلس به جمع ما نیامد ولی طبق ارتباط تلفنی با نمایندگان به نظر می‌رسد که نامه‌ها به دستشان رسیده و طبق شنیده‌های ما رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری مطالبات را در دستور کار قرار داده است.

نظر شما