«احیاء داوطلبانه» در رادیو تهران بازخوانی می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۹
«احیاء داوطلبانه» در رادیو تهران بازخوانی می شود
برنامه «سنگلج» رادیو تهران با بازخوانی کتاب«احیاء داوطلبانه» از 16 تا 20 دی به موضوع مدافعان سلامت می‌ پردازد.

به گزارش برنا،  برنامه«سنگلج» که به بازخوانی کتاب های گویا اختصاص دارد، از 16دی با کتاب«احیاء داوطلبانه» به ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا می‌پردازد.

داستان این کتاب از این قرار است که یکی از اتباع افغان در حال صحبت با مسئول پذیرش بیمارستان چمران است تا او را راضی کند که دکتر همسرش را ببینید. ولی مسئول بیمارستان به او می‌ گوید که تا پول را نپردازد، نمی‌ تواند کاری کند. ظاهر به او می‌ گوید که پسرش خیرالله در راه است تا پول بیاورد. ولی مسئول پذیرش نمی‌ پذیرد. ظاهر در حال گریه، پزشک اورژانس، دکتر فتح‌ آبادی را می‌بیند و دکتر از او می‌پرسد مشکل چیست؟ و وقتی از وضع آنها مطلع می‌شود، به پذیرش رفته و فیش آنها را پرداخت می‌کند تا بتواند ویزیتشان کند. بعد از آن، رئیس بیمارستان دکتر فتح‌ آبادی را بازخواست می‌کند که چرا مبلغ ویزیت افغان‌ها را پرداخت کرده است. همچنین به وی خبر می‌ دهد که عضو مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شده است.

روزی دیگر ظاهر با بیماری دیگر از همکارانش که مشکوک به بیماری کروناست، باز به بیمارستان چمران مراجعه می‌کند و از مسئول پذیرش می‌ خواهد تا به دکتر فتح‌ آبادی، مبنی بر خواست خود دکتر، خبر دهد که ظاهر آمده است و...

سرانجام دکتر فتح‌ آبادی در راه درمان بیماران کرونایی جان خود را ایثار می‌کند. برنامه «سنگلج» را اسماعیل عابدیان تهیه و تنظیم می‌کند که هر شب از ساعت 1:30 بامداد از رادیو تهران پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز