در داستان ۵۴ برنامه شکلات تلخ؛

قصه زندگی چند دختر نوجوان حوالی تهران /سرای فرشته ها موضوع شکلات تلخ

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۱۶۵
قصه زندگی چند دختر نوجوان حوالی تهران /سرای فرشته ها موضوع شکلات تلخ
برنامه شکلات تلخ به سرای فرشته ها رسید و داستان زندگی نوزادانی را روایت می کند که به یکباره نجات پیدا کردند این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای یک شنبه و سه شنبه ساعت 16 روی آنتن می رود.

به گزارش برنا، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: اگر چه آسیب های اجتماعی مدام در حال تغییر هستند و اصولا مدام شکل و شمایل آسیب ها تغییر می کند و گروه های سنی مختلف در معرض انواع آسیب ها هستند اما گاهی اوقات افراد در قرار گرفتن در محیط آسیب شخصا مقصر نیستند و این موقعیت زندگی، شرایط خاص افراد و اتفاقات و حوادث زندگی است که آن ها را در جریان یک آسیب قرار می دهد. بدیهی است که هیچ کس معتاد، متکدی و یا سارق به دنیا نمی آید و هر اتفاق و داستانی می تواند مسیر زندگی افراد را تحت الشعاع قرار دهد.

احمدی ادامه می دهد: اینکه فرد آسیب دیده با هر گروه سنی در مسیر زندگی اش با چه ماجرایی رو به رو می شود و با چه شرایطی قرار می گیرد و با چه افرادی رو به رو می شود و آیا ناجیانی بر سر راه او قرار می گیرند یا خیر نکاتی است که در شکل گیری ادامه و پایان بندی داستان زندگی افراد آسیب دیده موثر است. داستان شکلات تلخ در قسمت 54 به سرای فرشته ها می رسد و زندگی دختران نوجوانی را بررسی می کند که به دلایل مختلف از مسیر زندگی معمول فاصله گرفتند ، دچار آسیب شدند و حالا با نیلوفر خوانساری در سرای فرشته ها همراه هستند و زندگی متفاوتی را تجربه می کنند.

می توان گفت افراد آسیب دیده زندگی دوباره ای را بعد از خروج از محیط آسیب تجربه می کنند، داستان محمد داوری با کفش ها، لباس ها و... نوزادان خانواده های آسیب دیده سنبلی است از نگاه فطری یک انسان به نجات افراد مختلف درواقع ما برای فاصله گرفتن هر فرد از دنیای آسیب و سر و سامان دادن زندگی افراد مختلف می توانیم بازیگر نقش هایی باشیم که شاید هرگز به آن فکر نکرده ایم. قصه محمد داوری و قاب هایی که از خرده وسایل زندگی نوزادان تهیه کرده است و به یادگار بر دیوار های سرای مهر نصب کرده است حامل پیام هایی است که در این برنامه به آن می پردازیم.

شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی یک شنبه و سه شنبه روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز