بررسی چالش های جدایی‌طلبان در اروپا روی آنتن

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰۵
بررسی چالش های جدایی‌طلبان در اروپا روی آنتن
مستند تولیدی «فراتر از کاتالونیا؛ چالش های جدایی‌طلبان در اروپا» فردا برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

به گزارش برنا، این مستند دیدی کلی درباره پانورامای ناسیونالیستی در اروپا را به مخاطب ارائه می دهد و ضمن بررسی موضوع استقلال کاتالونیا از اسپانیا، نشان می دهد که در اکثر کشورهای اروپایی، یک یا چند منطقه تمایل به خودمختاری دارند و این مسئله به معضلی جدی در قاره اروپا تبدیل شده است.

آریادنا گارسیا، تهیه کننده این مستند با سفر به کشورهای مختلف اروپایی به مسائل خودمختاری و استقلال‌طلبی در کشورهایی همچون فرانسه، لهستان، بوسنی و هرزگوین و فرانسه می پردازد و دیدگاه بومیان این مناطق را در این خصوص جویا می شود. در این مستند با افراد مختلف از مردم عادی تا اساتید دانشگاه گفت‌وگو و به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای اروپایی پرداخته می شود.

مستند «فراتر از کاتالونیا، چالش‌های جدایی‌طلبان در اروپا» چهارشنبه 17 دی ماه ساعت ساعت 03:00 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. اسپانیایی زبان های سراسر جهان می توانند بازپخش این مستند را همان روز ساعات 8، 14 و 20:30 مشاهده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز