علی روئین‌تن:

به موفقیت «بانک‌زده‌ها» در اکران خوش‌بین هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۶۶۱۰
به موفقیت «بانک‌زده‌ها» در اکران خوش‌بین هستیم
علی روئین‌تن با اشاره به اینکه در فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» مشکلات و معضلات مردم مطرح شده است تأکید کرد که به موفقیت این فیلم در اکران آنلاین یا اکران در سینماها خوش‌بین است.

علی روئین‌تن کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در لیستی که از فیلم‌های حاضر در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شده است نام فیلم «بانک‌زده‌ها» نیز در بین 110 فیلم به چشم می‌خورد اما چند روز پیش از اعلام این لیست ما از حضور در جشنواره انصراف دادیم اما نمی‌دانم چرا نام فیلم در لیست حضور دارد.

روئین‌تن خاطرنشان کرد: دلیل انصراف ما از جشنواره فیلم فجر به آماده نبودن فیلم مربوط است. تدوین فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» تمام شده اما آهنگسازی و صداگذاری این اثر همچنان ادامه دارد و تا زمان برگزاری جشنواره آماده نمایش نخواهد شد.

این تهیه‌کننده درباره ساخت فیلم در شرایط حاضر سینما گفت: ساخت فیلم «بانک‌زده‌ها» به 17 ماه پیش مربوط است، فیلمنامه این اثر آن موقع نوشته شده بود و بارها بازنویسی شد و از آن زمان تولید این فیلم را در نظر داشتیم تا در این زمان به مرحله تولید رسید.

کارگردان فیلم سینمایی «زمهریر» در ادامه اظهار داشت: فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» مربوط به بخش خصوصی می‌شود و ما این فیلم را برای مردم ساخته‌ایم و «بانک‌زده‌ها» یک فیلم کاملاً مردمی است. در این فیلم معضلات روز و مسائل اصلی مردم مطرح می‌شود و کاملاً دغدغه‌های روز را شاهد هستیم. مسائلی چون درد و مشکلات مردم مثل جاهایی که دست در جیب مردم کرده‌اند و معضلات را هر روز بیشتر می‌کنند در این فیلم شاهد هستیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: ما به اکران «بانک‌زده‌ها» در سینماها یا به صورت آنلاین خوش‌بین هستیم و فکر می‌کنم از آنجا که در این فیلم معضلات و مشکلات مردم مطرح شده است استقبال خوبی از این فیلم صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز